Beantwoord

Spotify blijft Free

• 8 februari 2016
  • 15 reacties
  • 451 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een half jaar geleden de code geactiveerd voor Spotify premium.

Nu wilde ik het maar eens gaan gebruiken maar spotify staat dus op Free.

Het staat wel aan in mijn KPN.

Wellicht een nieuwe activerings code ofzo? Nu werkt het in ieder geval niet.

Ik zou het namelijk willen los koppelen ook van Facebook.

Gr. Mike

icon

Beste antwoord door Marcia_ 12 februari 2016, 17:59

Bedankt voor je privébericht! Ik heb je een nieuwe code gestuurd. Die krijg je binnen een werkdag per mail toe gestuurd. Daarmee kan je dan je nieuwe account koppelen. Laat je ons nog even weten of het gelukt is?

dankjewel!

Bekijk origineel

15 reacties

Niemand? :(

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Wat je sowieso kan proberen is hier een code opvragen: https://campagne.kpn.com/spotify/send-code
Mocht dat niet werken kan je ook Spotify uitzetten en na 72uur weer aan (in MijnKPN) en dan hoor je direct een nieuwe code te krijgen.

Robin
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Mike!

Als je je Spotify account los wilt koppelen van Facebook, dan moet je helaas een nieuwe aanmaken. Je kunt dan vanuit ons inderdaad een nieuwe activatiecode krijgen. Zoals Robin hierboven zegt, kan je voor de mobiele diensten Spotify uitzetten en 72 uur later aanzetten, zodat je een nieuwe code krijgt.

Als het niet lukt, wil je dan reageren op mijn privébericht? Dan ga ik je een nieuwe code sturen. 

Oke thanks.

Ik had het gister uitgezet. Nu zie ik het niet meer staan in mijn kpn? Klopt dit nadat ik het heb uitgezet?

Reputatie 7
Badge +28
Dan klopt het inderdaad dat je het niet ziet staan. Laat je het me weten of het donderdag/vrijdag lukt met opnieuw aanvragen? Mocht ik dan nog iets kunnen doen, reageer gerust alsnog op mijn privébericht. 

Doe ik! Dankjewel Marcia!

Helaas werkt het nog niet Marcia. Ik heb jou een prive bericht verstuurd.

Is er iemand van webcare die mij zou kunnen helpen? 

Reputatie 7
Badge +30

MikeHoudtzagers schreef op 11 feb '16 om 10:29u

Is er iemand van webcare die mij zou kunnen helpen? 

is vandaag afwezig maar ze zal binnenkort je privebericht verder oppakken!

ik wacht nog even af dan :) 

Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor je privébericht! Ik heb je een nieuwe code gestuurd. Die krijg je binnen een werkdag per mail toe gestuurd. Daarmee kan je dan je nieuwe account koppelen. Laat je ons nog even weten of het gelukt is?

dankjewel!

Topper! ik wacht het mailtje af. Dankjewel!

Heb nog geen mail ontvangen.

Reputatie 7
Badge +28
Ik zie dat je gisteren een nieuw account geactiveerd hebt. Top! Als ik verder nog iets voor je kan doen, geef gerust een gil 😃.

Het werkt !! Thanks voor de goede hulp :) 

Reageer