Beantwoord

Spotify blijft op shuffle staan

• 31 december 2015
  • 14 reacties
  • 21817 keer bekeken

Voorheen heb ik zelf Spotify premium gehad maar sinds ik de code van Kpn ingevoerd heb blijft Spotify op shuffle staan. Hoe krijg ik dit uit...?
icon

Beste antwoord door panbrood1 31 december 2015, 19:10

Spock1 schreef op 31 dec '15 om 12:25uVoorheen heb ik zelf Spotify premium gehad maar sinds ik de code van Kpn ingevoerd heb blijft Spotify op shuffle staan. Hoe krijg ik dit uit...? 
 Heb je de (Shuffle- en Repeat) knopjes in de Player al ontdekt?

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Heb je wel Spotify Premium dan?
Gaat het om Shuffle op PC, of telefoon?

Robin
Hoi Robin, ik mag er vanuit gaan dat het om premium gaat bij een alles in één abonnement. Daarbij heb ik ook nog twee sim only's. Dit was voor mij één van redenen om naar Kpn compleet over te stappen.
Nou vergeet ik te zeggen dat het probleem zich voordoet op mijn mobiele telefoon en tablet.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Die code die je van KPN gekregen hebt, die heb je geactiveerd neem ik aan? Als je nu inlogt op je PC op Spotify, heb je dan wel Premium?

Robin
Ik heb Spotify niet op de laptop staan aangezien ik hem daar nooit op zal gebruiken. Heb inderdaad de code gebruikt van Kpn en de instructies gevolgd. Heb dit op mijn mobiele telefoon gedaan.
Reputatie 7
Badge +30
Heb je volgens deze site wel premium? https://www.spotify.com/nl/account/overview/

Je zou eventueel de applicatie even opnieuw kunnen installeren

Robin
Heb zojuist gekeken op die link en daar staat dat ik premium heb.
Reputatie 7
Badge +30
En de app herinstalleren heeft ook geen nut? Want je account is dus gewoon premium en daar zou het dus niet aan liggen.

Robin
Reputatie 3
Badge +2
Spock1 schreef op 31 dec '15 om 12:25uVoorheen heb ik zelf Spotify premium gehad maar sinds ik de code van Kpn ingevoerd heb blijft Spotify op shuffle staan. Hoe krijg ik dit uit...? 
 Heb je de (Shuffle- en Repeat) knopjes in de Player al ontdekt?

Hallo, waar kan ik die player vinden dan?
Reputatie 3
Badge +2
Bij afspelen verschijnt onderaan een balk met het spelende nummer: ff op drukken.

Probleem opgelost! Shuffle stond aan in de "player". Bedank voor jullie reacties!
Reputatie 3
Badge +2
Graag gedaan.

Overigens naast de chronisch ongeinspireerde gebrekkig intuitieve app is er nog de rijkelijk van gaten voorziene collectie.

Oja En de widget die in landscape nauwelijks bruikbaar is.

En dat is dan de marktleider.

Prima geluidje verder hoor ;-)

Badge
meeste oplossingen voor het shuffle uitzetten betreft i-phone .
op mijn android tabblet zie ik wel forward maar fast forward.
uiteindelijk is het wel gelukt om weer zelf het volgende nummer te krijgen, maar shuffle blijft op het scherm staan.
allemaal erg verwarrend. Het beeld shuffle zou toch moeten verdwijnen?
Ik weet dus niet of het echt gelukt is als ik de de tablet de volgende keer weer opstart.

Reageer