Beantwoord

Spotify brief blijft achterwege

  • 4 december 2012
  • 2 reacties
  • 10717 keer bekeken

Beste mensen,

Ben inmiddels bij mijn derde aanvraag voor spotify. De klantenservice heeft gezegd dat mijn gegevens bij Spotify niet bekend zijn. Hoe het kan? Beats me! Spotify wordt verwijderd van mij abonnement en daarna opnieuw toegevoegd. Moet goedkomen volgens meneer. Maar wel 10 dagen afwachen. Hoe moeilijk kan het zijn zou je denken. Gaf wel toe dat het vaker gebeurd. Waarom wordt er dan niks aan gedaan? Ik begin er echt ziek van te worden van dit glasvezel abonnement. Als jullie mij als klant willen behouden moet er actie ondernomen worden en niet elke keer opnieuw aanvragen die zooi!
icon

Beste antwoord door Mlees 17 december 2012, 11:57

Hallo Burham,  zou je voor mij hetzelfde willen doen? Ik heb nu al voor de 3e keer gebeld !!!!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Beste hakonas1977,

Spijtig te horen dat het allemaal niet gaat zoals zou moeten. Als je mij in een privébericht je postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer zou willen sturen, dan pak ik het voor je op. 

Ik zie je gegevens tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Burhan

Hallo Burham,  zou je voor mij hetzelfde willen doen? Ik heb nu al voor de 3e keer gebeld !!!!

Reageer