Vraag

Spotify code

• 25 juni 2016
  • 3 reacties
  • 120 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Goedenavond ik heb in het verleden een Spotify code gehad.maar Door een nieuwe telefoon ben ik hem kwijt geraakt. Ik heb het ook in de winkel van kpn gevraagd op 9juli maar ik heb nog niets gehoord. Daarom deze vraag. Wij hebben als in een primum plus twee mobiele telefoons van kpn. Dus hoop ik dat het weer goed komt. Met vriendelijke groet cor een trouwe kpn klant

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedenavond ik heb in het verleden een Spotify code gehad.maar Door een nieuwe telefoon ben ik hem kwijt geraakt. Ik heb het ook in de winkel van kpn gevraagd op 9juli maar ik heb nog niets gehoord. Daarom deze vraag. Wij hebben als in een primum plus twee mobiele telefoons van kpn. Dus hoop ik dat het weer goed komt. Met vriendelijke groet cor een trouwe kpn klant

Je kunt deze vraag beter hier vragen. Want dan lees je ook wat een medewerker van KPN heeft gedaan:

https://forum.kpn.com/overige-kpn-diensten-28/spotify-code-kwijt-394388

Succes!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Cor, vervelend dat je nu geen gebruik meer kunt maken van Spotify Premium 😞 Een nieuwe activatiecode opsturen is in dit geval waarschijnlijk niet noodzakelijk. Ik zie namelijk dat je eind 2015 onze activatiecode gebruikt hebt om een Spotify account aan te maken. Dit account is nog steeds actief, dus daarmee kun je ook op je nieuwe telefoon inloggen op Spotify. Als je het wachtwoord niet meer weet van dit account, dan kun je via deze pagina een nieuw wachtwoord aanvragen.

Je hebt van mij nu ook een privébericht ontvangen met daarin de gebruikersnaam van je Spotify account. Laat het me weten als je nog vragen hebt!

Je had dit topic overigens geplaatst in het iTV subforum. Ik heb het topic voor je verplaatst naar de juiste categorie.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Cor, ik zie dat je een nieuwe activatiecode hebt aangevraagd. Lukte het niet om het wachtwoord van je huidige Spotify account opnieuw in te stellen? Je ontvangt de nieuwe activatiecode binnen enkele dagen per e-mail. Laat je me weten of je daarmee een nieuw account kunt aanmaken?

Reageer