Beantwoord

spotify code

• 5 februari 2013
  • 8 reacties
  • 10498 keer bekeken

Ik ben nu al een tijdje klant bij jullie. Bij een alles-in-een pakket zit er ook spotify premium inbegrepen. 2 weken na het afsluiten van een contract zou ik spotify activeeringscode per post krijgen. Alleen dit is nooit gebeurd. Meerderen malen in de winkel geweest voor dit, en telefonisch contact gehad met jullie. Wanneer krijg ik nou een duidelijk antwoord?

icon

Beste antwoord door Joran 18 februari 2013, 16:43

@Jack: Vervelend dat we die indruk bij je hebben achtergelaten. Ik begrijp dat Tim nog bezig is met het probleem, ik hoop dat hij het kan oplossen.
@brigit: Als ik de site van Spotify goed bekijk is dit niet mogelijk:

Let op: je kan alleen je lokaal opgeslagen bestanden naar je iPod synchroniseren. Het is niet mogelijk om offline afspeellijsten (die met een Premium-abonnement vanuit onze streamingcatalogus gesynchroniseerd zijn) naar een iPod classic, shuffle of nano te synchroniseren.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Beste ksewlal, 

Welkom op het Forum! Indien je een Alles-in-één abonnement hebt, krijg je er vanaf het pakket 'Standaard' een gratis abonnement op Spotify Premium bij. Heb jij een dergelijke abonnement, dan ontvang ik graag in een privébericht je naam, postcode/huisnummer, telefoonnummer en soort abonnement (koper/glasvezel). Met deze gegevens kan ik je dossier inzien en ingaan op je vraag.

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn. 

Beste Boudewijn zou jij het voor mij ook kunnen nakijken daar ik inmiddels als meer dan 6 maanden verder ben en nog steeds geen code heb voor spotify wordt er een beetje moe van krijg gewoon het gevoel dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

M.v.g

Reputatie 4
Badge +9
thunderradio, 

Dat is goed. Zou jij ook in een privébericht je gegevens willen sturen. Graag naam, postcode/huisnummer, soort abonnement (koper/glasvezel/mobiel) en nummer waaronder je bereikbaar bent.

Boudewijn.

hallo

ik ben me spotify code kwijt wat moet ik nu doen

ik wou nummers op me ipod zetten en blijkt dat ik de code in moet voeren

om zo gratis te downloaden

wie kan me helpen??

gr brigitte

Reputatie 4
Badge +9
Beste Brigitte, 

Welkom op het forum. Heb je al eerder gebruik gemaakt van Spotify Premium? Dan kun je eenvoudig een nieuw wachtwoord opvragen via Spotify: Spotify wachtwoord vergeten

Als je de code nooit hebt gebruiktof kwijt bent, dan lees ik graag in een privébericht je preciese klantgegevens, zodat ik je een nieuwe kan toesturen. Graag in het bericht je naam (contractant), postcode/huisnummer, soort abonnement (koper, glasvezel of mobiel) en telefoonnummer waarop je te bereiken bent. 

Groet, Boudewijn.

Bekend probleem bij KPN. Van alles beloven maar niet uitvoeren!

Ik heb een ander probleem waar kpn al meer als een maand mee bezig is en het niet voor elkaar krijgen.

Vele contacten gehad, vele beloftes maar geen oplossing.

In dit verhaal gelijk aangegeven dat ik nog geen spotifycode had ontvangen, maar wederom geen reaktie.

Typisch KPN, veel beloven maar vervolgens geen aktie of terugkoppeling.

KPN: Klant Pertinent Negeren

Jack

hoi bedankt voor je antwoord

nou nu zit ik net te denken ik kan inloggen bij spotify

maar als ik de muziek op me ipod wil zetten moet ik ze eerst downloaden

zit dat ook in het standaart en 1 pakket of met je dat apart erbij kopen?

gr brigitte

Reputatie 7
Badge +28
@Jack: Vervelend dat we die indruk bij je hebben achtergelaten. Ik begrijp dat Tim nog bezig is met het probleem, ik hoop dat hij het kan oplossen.
@brigit: Als ik de site van Spotify goed bekijk is dit niet mogelijk:

Let op: je kan alleen je lokaal opgeslagen bestanden naar je iPod synchroniseren. Het is niet mogelijk om offline afspeellijsten (die met een Premium-abonnement vanuit onze streamingcatalogus gesynchroniseerd zijn) naar een iPod classic, shuffle of nano te synchroniseren.

Reageer