Beantwoord

Spotify code aanvragen

  • 11 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 129 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb 2 dagen geleden gebeld omdat er bij mijn tv abbonoment spotify zit, maar die heb ik nooit gebruikt omdat ik bij mijn mobielabbonement dat er ook al bij had zitten.
Nu ben ik over gestapt naar een andere provider met me telefoon en heb dus die spotify niet meer, nu zou kpn mij een email sturen om spotify te activeren omdat dat bij me tv hoort maar ik heb de email nog steeds niet binnen. Zouden jullie hem nog een keer kunnen versturen?
icon

Beste antwoord door SjorsK 11 oktober 2016, 15:51

Jammer om te horen dat je naar een andere provider bent gegaan, je kan hier wel de spotify code opnieuw opvragen:

https://campagne.kpn.com/spotify/activeer
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Jammer om te horen dat je naar een andere provider bent gegaan, je kan hier wel de spotify code opnieuw opvragen:
https://campagne.kpn.com/spotify/activeer
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Ladyltje, welkom op het forum. Heeft de tip van Sjors geholpen? Zo niet, reageer dan op mijn privébericht. Dan ga ik voor je aan de slag.
Heel erg bedankt sjors, het is gelukt ik heb de code binnen !
Reputatie 7
Badge +24
Goed bezig! Dus ik hoef niets meer te doen met het privébericht toch? Dank je Sjors!

Reageer