Beantwoord

spotify code niet ontvangen

• 5 juli 2013
  • 2 reacties
  • 5803 keer bekeken

Hallo,

Op 27 mei ben ik overgestapt naar alles in een standaard met o.a. gratis spotify premium. Ik had al spotify premium dus heb ik dit opgezegd per verval datum. Een paar dagen zonder spotify moet kunnen dacht ik. Inmiddels is het 5 juli, nog geen code voor spotify en als ik de klantenservice van KPN bel, krijg ik te horen dat de code opnieuw wordt aangevraagd en dat dit 10 werkdagen duurt. Ik heb eerder gebeld op 28 of 29 mei (kreeg toen te horen: code is inderdaad aangevraagd maar duurt 10 werkdagen), op 8 juni (raar dat u de code nog niet heeft maar ik ga hem opnieuw aanvragen dit duurt 10 werkdagen) en op 22 juni (wat vervelend voor u maar het enige wat ik kan doen is hem opnieuw aanvragen, dit duurt 10 dagen, nee mevrouw geen werkdagen). Vandaag is niet in het systeem terug te vinden dat ik al eerder heb gebeld, ik lieg dus blijkbaar. Ik zou al een code hebben gehad maar ja waar laat de post die en als ik een klacht indien duurt alles nog veel langer want dan moet eerst de klacht worden afgehandeld en vervalt dus de "vandaag"aangevraagde code. Ik wil weinig zeggen over deze service maar de stoom komt zo langzamerhand wel uit mijn oren. Wat moet ik doen?????

vr.gr. Coby

icon

Beste antwoord door CobyBurggraaf 30 juli 2013, 18:34

Het heeft even geduurd, maar inmiddels de code ontvangen en ik geniet dus weer van spotify.

Dank je wel Boudewijn voor je inzet.

vr.gr. Coby Burggraaf

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Beste Coby, 

Wanneer je als klant naar de helpdesk belt en meldt dat je nog geen code hebt ontvangen, wordt een standaard procedure opgevolgd. Je krijgt als klant alsnog je code, de brief wordt opnieuw verzonden. Je hoeft daarvoor als klant verder niets te doen, wij kunnen het zo nakijken. Daarom geloof ik je ook meteen!

Het komt voor dat ook de opnieuw verzonden brief toch niet aankomt of niet verzonden wordt. Gelukkig zijn dit uitzonderingen, maar als dit jou als klant overkomt is het erg vervelend. Aangezien je al vaker gebeld hebt, wil ik je daarom niet langer laten wachten. 

Zou je me in een privébericht je naam (contractant), postcode/huisnummer en telefoonnummer willen sturen? Kun je in het bericht tevens aangeven of je glasvezel of koper hebt als vebinding? Wanneer ik de gegevens binnen heb, zorg ik dat je zo snel mogelijk de brief met activatiecode voor je Spotify Premium in huis hebt!

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn.

Het heeft even geduurd, maar inmiddels de code ontvangen en ik geniet dus weer van spotify.

Dank je wel Boudewijn voor je inzet.

vr.gr. Coby Burggraaf

Reageer