Beantwoord

Spotify code niet ontvangen

  • 6 september 2016
  • 1 reactie
  • 660 keer bekeken

Hoi,
Ik heb al heel lang KPN alles in 1 premium, en ik las dat je dan recht hebt op spotify premium, de code die je daarvoor nodig hebt zou je per post moeten hebben ontvangen. Echter is dit als zo lang geleden dat ik geen flauw idee heb waar die code is gebleven. Is er een mogelijkheid om een nieuwe code te ontvangen ?
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Erik_ 7 september 2016, 11:49

Hoi Flore, welkom op het forum! Bij Alles-in-1 Premium of Standaard zit inderdaad Spotify inbegrepen. De activatiecode wordt dan na oplevering van het abonnement per brief verzonden. Als je die niet meer hebt kun je hier een nieuwe code aanvragen.

In jouw geval zie ik echter dat er wat anders aan de hand is. Je hebt een Standaard abonnement, dus recht op Spotify. Alleen staat dit niet geactiveerd. Dit heb ik nu alsnog gedaan. Je krijgt hier een bevestiging van. De code ontvang je binnen tien dagen per post. Je kunt dan met die code hier Spotify Premium activeren.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Flore, welkom op het forum! Bij Alles-in-1 Premium of Standaard zit inderdaad Spotify inbegrepen. De activatiecode wordt dan na oplevering van het abonnement per brief verzonden. Als je die niet meer hebt kun je hier een nieuwe code aanvragen.

In jouw geval zie ik echter dat er wat anders aan de hand is. Je hebt een Standaard abonnement, dus recht op Spotify. Alleen staat dit niet geactiveerd. Dit heb ik nu alsnog gedaan. Je krijgt hier een bevestiging van. De code ontvang je binnen tien dagen per post. Je kunt dan met die code hier Spotify Premium activeren.

Reageer