Beantwoord

Spotify code nog niet gekregen%0D%0A

• 4 juni 2013
  • 6 reacties
  • 6746 keer bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs mijn abonnement bij KPN verhoogd naar glasvezel alles-in-een standaard. In het mailtje,dat ik van KPN heb gekregen, staat dat de spotify code binnen 10 kalenderdagen naar je woonadres wordt gestuurd. Het is inmiddels al 11 dagen geworden. Ik heb al op dit forum gelezen dat dit een veelvoorkomend probleem is. Wat moet ik doen? En hoe kan ik die code nog krijgen? Ik hoop dat iemand weet wat ik nu moet doen

Mvg. Semra
icon

Beste antwoord door Robin_ 27 juni 2013, 12:55

Beste Riete,

Ik begrijp dat de activatie brief ondertussen is binnengekomen en dat het je is gelukt om een Spotify account aan te maken.

Als je nog andere vragen hebt hoor ik graag van je.

Met vriendelijke groet,

Robin

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste SemraM,

Kun je me een privébericht sturen met je postcode, huisnummer en naam van contractant dan zoek ik het voor je uit.

Je kan mij een privébericht sturen (je moet wel ingelogd zijn) door op de volgende link te drukken: Deze gebruiker een privébericht sturen

Met vriendelijke groet,

Robin

Reputatie 2
Badge +1
Beste Semra,

De reden dat je nog geen Spotify code hebt ontvangen is omdat je pakketwijziging nog niet is afgerond bij ons in de systemen. Ik heb dit intern doorgezet naar een achterliggende dienst, dit kan tot 5 werkdagen duren. Nadat de wijziging is doorgevoerd zal er een brief met activatie code voor spotify verstuurd worden.

Ik hoor graag van je als je nog andere vragen hebt.

Met vriendelijke groet,

Robin

Ik ervaar hetzelfde probleem als Semra hierboven aankaart. Ik heb mijn kpn-abonnement gewijzigd in een alles-in-één standaard pakket. Het abonnement is al meer dan 10 werkdagen geleden ingegaan en ik heb nog steeds geen activeringscode voor Spotify mogen ontvangen. Zou iemand me kunnen helpen deze code alsnog te verkrijgen? 

Mvg,

Riete

Reputatie 2
Badge +1
Beste Riete,

Zou je me ook een privébericht kunnen sturen met je postcode, huisnummer en naam contractant? Dan kijk ik het voor je na.

Je kan mij een privébericht sturen (je moet wel ingelogd zijn) door op de volgende link te drukken: Deze gebruiker een privébericht sturen

Met vriendelijke groet,

Robin

Reputatie 2
Badge +1
Beste Riete,

Je privébericht is ontvangen. De omzetting van het pakket is administratief gereed en je kunt de spotify activatiecode binnen 10 dagen verwachten. Ik zal dit ook voor je blijven monitoren.

Met vriendelijke groet,

Robin

Reputatie 2
Badge +1
Beste Riete,

Ik begrijp dat de activatie brief ondertussen is binnengekomen en dat het je is gelukt om een Spotify account aan te maken.

Met vriendelijke groet,

Robin

Reageer