Beantwoord

Spotify code nog niet ontvangen

• 25 juni 2016
  • 5 reacties
  • 126 keer bekeken

Reputatie 1
Beste ,

Tot op heden nog steeds geen spotifycode ontvangen . Ben sinds 8 juni alles in een klant standaard met mobiel abonnement bij KPN bijna alle voordelen zijn geactiveerd alleen heb ik de gevraagde activeringscode tot op heden nog niet mogen ontvangen .
icon

Beste antwoord door Erik_ 29 juni 2016, 10:18

Ik ben benieuwd of je de code al hebt ontvangen. Mijn ervaring bij het nasturen van de codes per e-mail is dat ze er meestal snel zijn 🙂 Mocht je hem toch nog niet hebben ontvangen verwacht ik dat hij er in de loop van vandaag zal zijn.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi ehanselman, je had de code al lang moeten hebben. Ik ga dit voor je nakijken. Je krijgt een privévbericht van me. Reageer daarop, dan help ik je verder.
Reputatie 1
Hoi ehanselman, je had de code al lang moeten hebben. Ik ga dit voor je nakijken. Je krijgt een privévbericht van me. Reageer daarop, dan help ik je verder.

Erik weet je al iets ?
Reputatie 7
Badge +28
Ik ben benieuwd of je de code al hebt ontvangen. Mijn ervaring bij het nasturen van de codes per e-mail is dat ze er meestal snel zijn 🙂 Mocht je hem toch nog niet hebben ontvangen verwacht ik dat hij er in de loop van vandaag zal zijn.
Reputatie 1
Hij is net aangekomen bedankt voor je hulp !
Reputatie 7
Badge +28
Fantastisch, goed om te horen 🙂

Reageer