Beantwoord

Spotify code nog niet ontvangen.

• 7 juli 2016
  • 5 reacties
  • 230 keer bekeken

Goedenavond,
Tot op heden heb ik bij mijn weten nog geen spotifycode ontvangen, ik heb al tijden een alles in een standaard en mobiel abonnement bij KPN. Alle andere voordelen zijn inmiddels al wel geactiveerd, zoals HBO en dubbele data bundel. Alleen heb ik de gewenste activeringscode tot op heden nog niet mogen ontvangen .

Met vriendelijke groet,

Mark.

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Erik_ 8 juli 2016, 11:23

Hey Mark, welkom op het forum! Spotify is onderdeel van het Alles-in-1 Standaard pakket. Je had dan ook binnen tien dagen na het actief worden van je diensten de code moeten ontvangen. Als je hem niet hebt gekregen kun je via de link die Sjors geeft de code opnieuw aanvragen. Als dat niet lukt, geef het aan, dan help ik je verder 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Het kan 10 dagen duren na aansluiting tot dat je de code ontvangt. Je kan trouwens de code zelf opnieuw opvragen(Let er wel op: Het kan 10 dagen duren tot dat het systeem je herkent).

Bij deze de link voor het opvragen van de code:
https://campagne.kpn.com/spotify/send-code
Reputatie 7
Badge +28
Hey Mark, welkom op het forum! Spotify is onderdeel van het Alles-in-1 Standaard pakket. Je had dan ook binnen tien dagen na het actief worden van je diensten de code moeten ontvangen. Als je hem niet hebt gekregen kun je via de link die Sjors geeft de code opnieuw aanvragen. Als dat niet lukt, geef het aan, dan help ik je verder 🙂
Goedenavond Erik,

Ik heb geprobeerd om de link die Sjorsk als tip heeft aan gedragen, alsnog een code aan te vragen.
Echter krijg ik de volgende melding in het scherm:

Deze activeringscode is gedeactiveerd en kan niet meer gebruikt worden om Spotify Premium te activeren. Neem contact op met onze klantenservice om weer van Spotify Premium te kunnen genieten.

Echter heb ik nooit een code gekregen om te kunnen activeren. Ik snap dan ook niet waarom er dan nu een melding komt over een gedeactiveerde code.

Admin: Afbeelding verwijderd ivm privacy

Met vriendelijke groet,

Mark.
Reputatie 7
Badge +28
Dag Mark, ik heb je screenshot weggehaald omdat je e-mailadres daar in staat. Ik ga zorgen dat een nieuwe code wordt opgestuurd. Reageer op mijn privébericht en ik help je graag verder!
Reputatie 7
Badge +28
Voor de meelezers: Mark blijkt Alles-in-1 Instap af te nemen. Hierbij zit Spotify Premium helaas niet inbegrepen.
Wel is het tijdelijk mogelijk Spotify voor € 7,50 per maand af te nemen, zo lang het abonnement loopt. Goedkoper dan bij Spotify zelf 🙂 Deze actie loopt tot 2 oktober. Zie de website voor meer informatie: Spotify > Heb je Alles-in-1 Instap of Internet van KPN?

Reageer