Beantwoord

Spotify code vergeten

• 9 december 2017
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

Hallo,

Ik probeer mijn spotify code aan te vragen op: https://campagne.kpn.com/spotify/send-code. Maar ik krijg bij beide pogingen (e-mail en telefoonnr) dat de invoer niet word herkend.

Graag hulp

admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Erwin_ 11 december 2017, 19:14

Luid en duidelijk, Santje ;-)

Ik heb een nieuwe code aangevraagd. Je oude account zal hierdoor dus op free worden gezet ( voor zover je daar nog iets mee doet ).
De nieuwe code kan er 24 uur over doen. Zo te zien gaat de code naar je hotmail.nl e-mail adres. Houd die de komende periode even in de gaten.
Met de nieuwe code kun je een free account naar keuze ( mits die van jou is uiteraard ) omzetten naar premium.

Mocht je morgenavond nog steeds niks hebben ontvangen wil je me dan een berichtje sturen? 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Santje. Welkom op het forum!

Als ik je gegevens er bij pak zie ik een actief account ( actief geworden in 2015 - via het alles in een abonnement ). Mocht jij daarvan de gebruikersnaam nog weten kun je een wachtwoord reset aanvragen via de site van spotify.

Als de situatie anders is laat het me weten. Dan ga ik verder voor je aan de slag 🙂
Beste Erwin,

Bedankt voor uw reactie.

Ik wil een nieuwe account aanmaken bij spotify en daarvoor heb de premium activatiecode nodig. Die had ik rond 2015 in een brief ontvangen van KPN . Die brief ben ik nu kwijt en wil ik dus mijn activatiecode opnieuw aanvragen.

Hopelijk is mijn vraag nu wat duidelijker.
Reputatie 7
Badge +18
Luid en duidelijk, Santje ;-)

Ik heb een nieuwe code aangevraagd. Je oude account zal hierdoor dus op free worden gezet ( voor zover je daar nog iets mee doet ).
De nieuwe code kan er 24 uur over doen. Zo te zien gaat de code naar je hotmail.nl e-mail adres. Houd die de komende periode even in de gaten.
Met de nieuwe code kun je een free account naar keuze ( mits die van jou is uiteraard ) omzetten naar premium.

Mocht je morgenavond nog steeds niks hebben ontvangen wil je me dan een berichtje sturen? 🙂
Ik heb de e-mail ontvangen.

Superrr bedankt.!
Reputatie 7
Badge +18
Jeuj! 😉 Geniet er van, Santje! Fijne dag.

Reageer