spotify code verlopen zonder het te gebruiken

  • 28 december 2013
  • 1 reactie
  • 2742 keer bekeken

Beste lezers en kpn,

nou heb ik op 24 december 2013 een brief ontvangen van KPN,

met een code om spotify te upgraden naar een premium account.

Maar op het moment dat ik de code (voor het eerst ) invoerde kreeg ik direct de melding dat de code verlopen was......

Nou was dit inmiddels gister en vandaag kreeg ik weer de zelfde melding.

Kunnen jullie me hierbij helpen s.v.p ?

mvg

Duman


1 reactie

Reputatie 4
Badge +9
Beste Duman, 

De melding dat de code is verlopen zou je alleen mogen krijgen wanneer je al een Spotify Premium account hebt aangemaakt. Vanaf deze plek kan ik dit echter zonder gegevens niet nakijken. Ik wil je daarom ook vragen om me een privébericht te sturen met je naam (contractant), postcode/huisnummer en telefoon nummer. 

Met deze gegevens kan ik zien wat er precies speelt en je mee helpen!

Met vriendelijke groet,

Boudewijn. 

Reageer