Beantwoord

spotify continueren na opzeggen KPN

• 23 mei 2015
  • 4 reacties
  • 2535 keer bekeken

LS

We krijgen binnenkort een nieuwe internet provider en gebruiken het nu het spotify premium account via KPN. We willen graag spotify premium continueren met behoud van onze playlists, favorieten etc. Als  ik de helpdesk van KPN bel dan zeggen ze dat we daarvoor bij Spotify moeten zijn. Echter op de Spotifty staat te lezen dat allen vragen over betaling en aboonementsvorm via KPN lopen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Welke stappen moeten we doorlopen?

Alvast bedankt.

Martijn Berg

icon

Beste antwoord door Cindy_ 24 mei 2015, 13:31

Hi _Berg, 

Welkom op het KPN Forum! Als je Spotify Premium afloopt/stopt, gaat je account vanzelf over in een free account. Hier hoef je zelf niks voor te doen. Je playslists blijven ook bestaan 🙂. Weet je zo voldoende? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik dacht dat je account gewoon verder gaat als een gratis account. En als je zelf premium wilt, kan je dat zelf kopen

Robin
ok dank! weet jij of de playlists blijven bestaan maar dan onder de gratis account.

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik neem aan dat de playlists gewoon blijven. Wil je toch helemaal zeker zijn: dan kan je het best een nieuwe account aanmaken en alle playlists namaken.

Robin
Reputatie 7
Badge +24
Hi _Berg, 

Welkom op het KPN Forum! Als je Spotify Premium afloopt/stopt, gaat je account vanzelf over in een free account. Hier hoef je zelf niks voor te doen. Je playslists blijven ook bestaan 🙂. Weet je zo voldoende? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer