Spotify de brief!

• 23 augustus 2012
  • 80 reacties
  • 15026 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Iedereen met een Alles-in-één Pakket Extra of Premium of een Glasvezelpakket Alles-in-één pakket Zilver of Goud heeft recht op gratis Spotify Premium t.w.v. €10,- /mnd.

Heb je één van bovenstaande pakketten? Dan ontvangt u vervolgens een brief met inlogcode, beginnend met ‘KPN’
Heb je een nieuw pakket besteld of je pakket gewijzigd? Dan ontvang je binnen 10 dagen na je bestelling een brief met inlogcode.

De inlogcode kun je op deze website activeren (let op: het gedeelte KPN- van de inlogcode is reeds ingevuld)

Nadat je de inlogcode hebt ingegeven, wordt je doorgestuurd naar een pagina waar je vervolgens je Spotify kunt aanvragen. 

80 reacties

Reputatie 1
Ik heb een brief ontvangen met een activeringscode, echter als ik ga naar www.kpn.com/spotify, kan ik dat nergens invullen.

Reputatie 3
Badge +1
Halllo Cilila,

Ik merk inderdaad dat er iets mis is met de pagina.

Wil je het eens proberen via de volgende link?

Spotify Activeren

Met vriendelijke groet,
Danny

Ik wil graag mijn Spotify account van mijn Alles in 1 abonnement activeren, alleen kan ik nergens mijn activeringscode terugvinden (of ik heb hem nooit ontvangen). Kan ik deze opnieuw ontvangen?

Reputatie 2
Badge +1
Hallo rprhermes,

Goede vraag! Dit is zeker mogelijk! Wil je mij via een privébericht je klantnaam, postcode en huisnummer sturen?

Dan pak ik het op!

Jowan

Reputatie 1
Inmiddels in de link voor Spotify gewijzigd. In de brief staat een verouderde.
Hieronder de juiste link.

https://spotify.actiesite-kpn.nl/spotify

Reputatie 1
Inderdaad is de link in de brief verouderd. Dankje wel.

Reputatie 7
Badge +3
Hi Cilia,

Dank voor je attentheid en de feedback, de link is nu ook aangepast in het hoofd topic.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Beste Cornelis, 

ik heb nog steeds geen codes ontvangen helaas...wanneer komt deze? ik had mijn pakket al begin november in huis (aansluiting geactiveerd sinds 29-11)

Groet,

Erik

Reputatie 5
Badge +11
Hallo Erik, 

Bedankt voor jouw vraag! Op dit moment is er geen reden tot zorg. Ongeveer 2 weken na het activeren van jouw diensten, zul je de code ontvangen. Dus vanaf 29-11. Ik verwacht dat je 12, 13 of 16 december de code per post zult ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je ons gerust aanspreken. Ik zal dan voor je kijken waar de brief blijft en daarop actie ondernemen. Zoals gezegd, is er nu geen reden tot zorg!

Alvast een fijn weekend! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Dag dag,

Ook ik ben de brief met activeringscode kwijt... het is inmiddels ook al een aantal maanden geleden dat ik hem ontving, dus de activeringscode is ook allang verlopen...

Hoe kom ik het snelst aan een nieuwe activeringscode, zodat ik eindelijk mijn spotify installeren kan? Ik ben er zelf al heel lang niet meer mee bezig geweest hoor, dus dat ik dat nu pas doe heb ik aan mezelf te wijten!

Hartelijke groet,

Mirjam

Helaas ben ik de brief, met daarin de activeringscode, kwijtgeraakt. Wilt u e.e.a nog een keer sturen?

Bij voorbaat dank !

Reputatie 2
Badge +1
Beste MirjamSchulz en mipaes,

Graag ontvang ik van beide in een privébericht postcode, huisnummer en naam contractant, ik zal dan zorgen dat er een nieuwe brief met activatie codes wordt verstuurd.

Je kan mij een privébericht sturen (je moet wel ingelogd zijn) door op de volgende link te drukken: Deze gebruiker een privébericht sturen

Met vriendelijke groet,

Robin

Hier nog iemand die een beetje moe word van het wachten op een brief.

Juni 2012 overgegaan van Upc naar Kpn glasvezel en netjes een spotify activatiebrief ontvangen.

Geen spotify account aangemaakt en natuurlijk is de brief nergens meer te vinden,en dan nog zal de activatie code allang verlopen zijn denk ik.

Begin Augustus 2013:gebeld met klantenservice glasvezel en nieuwe activatiebrief zou binnen 10 KALENDERdagen binnen moeten zijn.

Eind Augustus 2013: geen brief gehad dus opnieuw bellen,medewerker was vergeten een vinkje te zetten waardoor Spotify ons niet als Premium member zag staan en nieuwe aanvraag heeft gestopt.Fijn dat dat even doorgegeven word...Hele aardige medewerker zal nieuwe aanvraag doen en ik krijg 2 maanden Film1 cadeau.

Eind September 2013: wederom niks ontvangen dus ik maar weer een keertje bellen.Wederom aardige medewerker aan de telefoon die het erg vervelend vind allemaal maar de aanvraag zou onderweg moeten zijn...nog even geduld aub.

Ondertussen maar een gratis proefmaand Spotify genomen...Spotify bevalt me prima dus ik apparatuur aanschaffen om overal in/om huis Spotify te kunnen luisteren...als Cadeau voor mijn partners verjaardag begin November.

Eind Oktober 2013: ik voor de zoveelste keer bellen waar die K.T brief blijft..Medewerker is wederom erg aardig dus ik kan niet boos worden(helaas)...Medewerker snapt het niet en vraagt de brief NOGMAALS aan...10 WERKdagen..(ene medewerker praat over WERKdagen ander over KALENDERdagen,vaag!!!)

Half November 2013: Verjaardag van partner is ondertussen geweest maar het Spotifycadeau kan ik niet geven. WAARDELOOS!!!!Ik weer woedend in de telefoon klimmen maar wederom krijg ik een erg aardige medewerker te spreken dus kan mijn boosheid over Kpn/Spotify niet kwijt.

Deze medewerker verteld me doodleuk dat de brief al in juni 2012 verstuurd is...JA DHEUUUU **bleep**!!! DAT IS 1,5 JAAR GELEDEN!!! ik heb een NIEUWE aangevraagd....

"ooo..ok...ja..dat kan ik hier niet terugvinden...heeft u een vragenlijst ingevuld??"

Dus ik vraag??? WHATTU???? VRAGENLIJST??? NEE!!!

O.meneer..u had een vragen lijst in moeten vullen..dat zullen mijn andere collegas dan wel vergeten zijn,ogenblikje ik pak even het juiste systeemscherm voor me.

Ik 5 minuten wachten....komt ze terug....Ok meneer..ik loop even de vragen met u door!!

Uw naam is?????   JA

Uw adres is????? JA

Uw telefoon nummer is???? JA

Wacht even......dit is geen vragenlijst!!! dit is gewoon een controle van onze gegevens....Die heb ik in al die keren hiervoor bellen ook al gecontroleerd...IK WIL GEWOON MIJN SPOTIFY BRIEF!!!.

Ja meneer....Nog een paar vragen invullen en dan kan ik hem aanvragen voor u!!!

Pffff ok...ok...ik wacht wel weer 10 werkdagen...

17-12-2013:  VANDAAG DUS...nog steeds geen enkel bericht van kpn/spotify of wat dan ook.

Als je op de diverse forums leest en mailt naar Kpn of Spotify dan zul je zien dat Kpn het probleem bij Spotify legt en Spotify zegt dat Kpn de fouten maakt.

ERG slechte service...waarom bied je iets gratis aan als er zoveel ellende van komt en zoveel klachten van komen...OF los het op en maak kortere lijntjes...Of maak schriftelijke afspraken onderling maar dit is gewoonweg waardeloos voor de naam KPN.

Ik geef Kpn nog 3 dagen de tijd om met een activatie code te komen zodat ik hem voor de kerst heb en anders gaan we het wel via de media uitspelen....RTLnieuws en TELEGRAAF zijn GEK op dit soort onderzoekjes...

Reputatie 4
Badge +1
Hallo EdwinNieuwenhuis,

Na je verhaal gelezen te hebben begrijp ik je frustratie. Je verwacht een bepaalde dienst geleverd te krijgen, dit wordt je beloofd en telkens lijkt er niks te gebeuren.

Zou je in een privébericht je postcode, huisnummer en naam van de contractant willen sturen? Dan ga ik dit voor je uitzoeken.

Met vriendelijke groet,

Marco.

Dank je marco voor je reactie...bericht met prive gegevens is verstuurd.

O...ik zie nu pas dat jij zelf pas sinds vandaag geregistreerd bent op dit forum en dat je nog maar 3 berichten hebt gestuurd???...Nou...dan gaan we maar hopen dat je jezelf wilt bewijzen als nieuwe forum medewerker en je het probleem snel oplost..

Reputatie 4
Badge +1
Hallo EdwinNieuwenhuis,

Dat klopt inderdaad. Nieuw op het Forum, maar al wel enkele jaren werkzaam bij KPN dus ik heb zeker het vertrouwen dat het opgelost gaat worden 😉. Zou je willen reageren op het privébericht dat ik je gestuurd heb?

Met vriendelijke groet,

Marco

Dag Marco.

Zoals ik in het prive bericht ook al aangaf....je bent een super aanwinst voor het forum!!!

Laat je manager dit maar lezen!!!! Mensen als jij moeten ze meer inzetten op de klantenservice ipv al die konijnen die alleen maar geleerd is om het draaiboek te volgen!!!!!

Je kunt hier een slotje opzetten van mij....Spotify werkt perfect nu.

*voor de mensen die meelezen:

Het blijkt dat in 2012 al iemand hier in huis(vraag me niet wie) de activatiecode al gebruikt heeft en we dus al die tijd al een gratis account hebben.

Ondanks meerdere keren naar de klantenservice bellen is er niet 1 callcentrum konijn geweest wat daarna gekeken heeft...Tot Marco ernaar keek!!!.

Gr Edwin.

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Edwin,

Goed om te horen dat het nu eindelijk werkt! Inderdaad jammer dat het niet eerder is gesignaleerd. Ik ben blij dat ik hierbij mijn nut als nieuwe medewerker op het forum heb kunnen bewijzen 😉.

Mocht je eens een vraag of een opmerking hebben dan kun je natuurlijk altijd terecht op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Marco

Hallo,

hier thuis hebben wij KPN alles in 1 standaard pakket genomen, hierbij zit spotify premium gratis bij. Alleen hebben wij hier niks voor ontvangen, geen code etc. terwel dit er toch bij hoort. 

We hebben alles al aangesloten sinds de 18e. Ik zal het erg op prijs stellen deze code zsm te krijgen

Reputatie 7
Badge +3
Beste jao,

Heb je een nieuw pakket besteld of je pakket gewijzigd? Dan ontvang je binnen 10 dagen na je bestelling een brief met inlogcode. (Zie topic start)

Je geeft aan dat je het pakket sinds 18 december hebt genomen dus zal het nog enige dagen kunnen duren voor je de brief ontvangt.

Met groet,

Cornelis

Hallo Cornelis,

We hebben het pakket al 2 weken "gewijzigd" en hij is al sinds de 18e geinstalleerd hier in het huis. Dus u wilt zeggen dat het nog ongeveer een week duurt tot dat ik een brief krijg met de spotify code? 

MVG Jao

Beste,

op 5-12 zijn bij mij glasvezel geinstalleerd, ook ik heb nog geen steeds geen brief mbt spotify ontvangen. De claim van 10 werkdagen is onjuist. Ondanks telefonisch contact blijven ze bij het standaard verhaal van tien werkdagen. Ze snappen het zelf ook niet. 

Ik ben blijkbaar niet de enige die maar geen Spotify-brief ontvangt.

Sinds 28-10 is mijn Alles-in-1 pakket geactiveerd. Ik heb intussen 5 keer met de Helpdesk gebeld. Twee keer is meegedeeld dat de code was aangemaakt en de brief was verstuurd. Nooit gekregen.

Begin december heeft een Helpdesk-medewerker de dienst Spotify uitgezet en weer aangezet bij mijn abonnement in de hoop dat er dan alsnog een code + brief zou worden aangemaakt. Niet gelukt!

Het premiumpakket van Spotify was voor mij wel 1 van de triggers om naar KPN Alles-in-1 over te stappen. 

Het blijft ongelooflijk dat een bedrijf als KPN niet in staat is om een simpele Spotify-code te communiceren met de klant.

Wat gaat KPN doen om dit probleem (blijkbaar ook voor vele anderen) op te lossen?

Thanks!

Niet erg handig van KPN. Krijg je een brief om je gratis Spotify Premium te verlengen krijg je bij de webpagina de melding pagina niet gevonden. Ook bij de link die hier vermeld staat.

Waarom niet automatisch verlengen, dat voorkomt ergenis bij klanten.

Reputatie 2
Badge +1
Hallo Marcel-Leonie,

Ik kan m goed voorstellend dat dit frustrerend is! Is het inmiddels gelukt om spotify aan te melden? En heb je al een andere browser geprobeerd? 

Ik hoor het graag van je! 

Jowan

Reageer