Spotify de brief!

• 23 augustus 2012
  • 80 reacties
  • 15026 keer bekeken

Toon eerste bericht

80 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hallo Vahe,

Welkom op het forum!

Het is zeker mogelijk om het Spotify account om te zetten naar KPN :D

Hiervoor dien je eerst in te loggen op www.spotify.com/nl In je accountinstellingen moet Spotify eerst omgezet worden naar een Free account. Daarna kan je deze upgraden met de activeringscode van KPN.

Laat je weten of het is gelukt?

Met vriendelijke groet,

Nienke

Het omzetten naar een Spotify Free account is gelukt. Krijg nu dit te zien bij abonnementstatus

Kan ik nu al mijn account upgraden met de activeringscode van KPN of moet ik wachten tot na deze datum?
oh, en waar kan ik de upgrade indienen? via verzilveren op de spotify site? of ergens anders...?

Reputatie 6
Badge +12
Hallo Vahe,

Heel goed, je bent al halverwege ;)

Helaas moet je wachten totdat je huidige Spotify Premium abonnement is afgelopen. Na deze datum word je overgezet naar een Spotify Free account. Na 8 oktober ga je naar www.kpn.com/spotify Hier kies je na het invullen van de activeringscode "Ik heb al een Spotify account" en  vervolgens voor "Ik heb al een Spotify Free account (gratis)". Deze zet KPN dan om in een Spotify Premium account. Je accountdetails en afspeellijsten blijven bewaard bij de overzetting van een betaald Spotify account naar Spotify Free.

Edit: het kan zijn dat de activeringscode dan al is verlopen. Als je me een privébericht stuurt met je postcode, huisnummer, mobiel nummer en contractnaam zorg ik ervoor dat er binnen 5 werkdagen een nieuwe activeringscode voor je klaar ligt. 

Laat je weten of het is gelukt na 8 oktober?

Alvast een goed weekend!

Met vriendelijke groet,

Nienke

Bedankt voor de snelle reactie :)

Het is nu helemaal duidelijk.
Ik zal in de eerste week van oktober een privébericht sturen.

Mvg,

Vahe

Beste KPN,

Ik heb al rond de 3 jaar glasvezel van KPN. 2 a 4 weken geleden had ik contact opgenomen met KPN vanwege problemen met één van de oude ontvangers, en tegelijkertijd heb ik direct het pakket geupgrade, waarbij verteld werd dat ik recht heb op spotify premium, echter heb ik nog atlijd geen brief ontvangen.

Kun je me hierbij helpen?

Mvgr,

Lars

Reageer