Beantwoord

Spotify doet het plotseling niet meer.

  • 12 April 2019
  • 11 reacties
  • 1180 keer bekeken

Badge
Waarom werkt Spotify opeens niet meer bij mij? Ik heb gratis account vanwege totaalpakket
van de play list laat die 1 seconde stukje horen en stopt dan
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 April 2019, 12:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

@Dinbrui52 Hoi en welkom op het forum! Wat vervelend dat je niet ongestoord naar je muziek kunt luisteren. Wat gebeurt er na die seconde? Moet je dan weer op play drukken? Of hoor je dan reclame? Alle info is welkom!
Badge
Nee geen reclame Alleen een fractie van de muziek Elke keer als je weer play doet laat die hetzelfde fragment horen
Heeft het zin om binnenkort naar een KPN winkel te gaan Kunnen ze me daar helpen?
Ik had je abonnementstatus gecontroleerd en dat lijkt niet het probleem. Het is lastig voor mij te beoordelen op afstand. :-)
Luister je via telefoon of tablet? Kan het zijn dat het een lege playlist is? Kun je eens een willekeurig nummer opzoeken en proberen af te spelen?
Ik heb nog even verder gezocht en vond een Engelstalig artikel. Daarin wordt geschreven dat het misschien aan je zogenaamde cache ligt.
https://community.spotify.com/t5/Desktop-Windows/Spotify-stops-playing-every-song-after-1-second/td-p/1171340

De oplossing is misschien om die cache leeg te maken. Dat kan heel makkelijk door naar de instellingen (het 'moertje in de bovenhoek') te gaan, even te scrollen tot je cache wissen tegenkomt. Laat je weten of dit het probleem oplost?
Badge
Oh help 😀Morgen zie ik mijn zoon Ik wil hem vragen mij te helpen Oké ? Ik wil idd luisteren op mijn telefoon ik laat het absoluut weten Wat betreft nieuwe nummers Ik had vanmiddag de oude play lists al weg gedaan en een nieuwe aangemaakt Maar dan gebeurt hetzelfde
Laat je zoon even naar die cache kijken! Ik heb goede hoop dat dat de oplossing is 🙂 Fijne avond!
Badge
Bedankt En voor jou ook een fijne avond Top hoor dat je mee denkt 👍🏻
Badge
Goedemorgen Ik ben toch even zelf gaan kijken naar jouw advies om cache te wissen
dat heb ik zojuist gedaan Daarna uitgelogd en opnieuw ingelogd Het helpt allemaal niks Ik kan nog steeds geen playlist afluisteren Ik heb scherm foto gemaakt Daarop kun je zien wat er gebeurt als ik op play tik

Badge
Mijn zoon vermoedt misschien een 2e account, kan dat? Kunnen jullie zien bij welke account mijn activatie code is gebruikt? Of kan het gereset dat ik bij mijn huidige account kan activeren?
Laten we dat even checken! Ik stuur je een privébericht met jouw gebruikersnaam zoals die nu in onze administratie staat. Kun jij aangeven of dat ook de naam is waarmee jij inlogt?
Voor de meelezers: Het is opgelost. We hebben samen de accountgegevens vergeleken en daar bleek het euvel te zitten. Alles werkt weer :-)

@Dinbrui52 : Mocht er in de toekomst, onverhoopt iets zijn weet je mij te vinden! 🙂