Beantwoord

Spotify duurder zonder 1500MB extra

• 5 november 2017
  • 6 reacties
  • 454 keer bekeken

Hoi

Ik had bij m'n vorige abonnement ook Spotify Premium daar zat standaard 1500mb extra bij!
Is dit soms nu niet meer?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 13 juli 2018, 15:57

Dat is wel waar het op neer komt Ricotjuhh88 😞 Je kunt sinds 9 juli ook gebruik maken van Spotify Family bij KPN. Zo heb je een abonnement voor Spotify voor maar €13,99 per maand. Misschien is dit voordelig voor jou en je familie/huisgenoten?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo Brian944 en welkom op het Forum. Ik kan niet veel mooier maken dan het is, ben ik bang. Het klopt inderdaad dat je bij Spotify Premium tegenwoordig geen 1500 mb meer krijgt. Er zijn nieuwe afspraken gemaakt en daar is dit uitgekomen.
Reputatie 7
Badge +19
Dat is wel waar het op neer komt Ricotjuhh88 😞 Je kunt sinds 9 juli ook gebruik maken van Spotify Family bij KPN. Zo heb je een abonnement voor Spotify voor maar €13,99 per maand. Misschien is dit voordelig voor jou en je familie/huisgenoten?
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien Ricotjuhh88, dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +19
Begrijpelijk dat je hierover verbaasd bent. Het is ontzettend jammer dat we de 1500mb niet meer aanbieden bij Spotify Premium. Klanten die nog steeds Spotify Premium met 1500mb krijgen, hebben er nog recht op, omdat we dit niet zomaar kunnen stopzetten. Wanneer ze Spotify deactiveren of wanneer ze gaan verlengen stopt dit ook aangezien de 1500mb bij Spotify Premium niet meer valt onder de nieuwe voorwaarden.
Dus 1,50€ duurder en geen 1500mb terwijl ik netjes mijn abbonnement verlengd hebt en hierdoor ook meer ben gaan betalen?
Ik ben eigenlijk nog steeds verbaasd, ik heb nu een zeer prijzig abbonnement, met weinig mb’s, omdat ik van die 1500 extra was uitgegaan, moet maar is kijken wat een duurder abbonnement me gaat kosten, maar dan betaal ik dus weer dubbelop, aangezien ik ook spotify premium wil... Blijf het echt een vreemde zaak vinden dat mensen die hun abbonnement (nog) niet verlengd hebben nog wel spotify premium icm 1500mb hebben

Reageer