Beantwoord

Spotify en Sonos

Spotify kan wel de nummers vinden. Ik zie dat in deze ze afspeelt maar komt geen geluid uit mij sonos. Radiokanalen werken wel en muziek van mijn telefoon ook.
Iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 september 2018, 15:22

Goedemiddag Staff, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Onlangs heb ik ook problemen gehad tussen mijn Spotify account en Sonos apparaten. Bij mij heeft het geholpen door Spotify opnieuw te koppelen / opnieuw in te loggen op Spotify in je Sonos app. Zou je dat kunnen proberen? Hier staat enige uitleg en een filmpje hierover.

Daarnaast heb ik gelezen dat het niet werkt op het moment dat je een Spotify Free account hebt, alleen Spotify Premium kan je op die manier afspelen. Kan dat in jouw geval de oorzaak zijn?

Verder heeft Sonos ook enkele tips en trucs wat betreft problemen met afspelen van muziek.

Ik hoor graag of een van deze opties je geholpen heeft!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Gebruik je je spotify app in je Sonos wel?

Werkt hier anders probleemloos,...
Ja die gebruik ik.
Hij heeft het ongeveer 1,5 Maar goed gedaan. Afgelopen maanden speelde hij opeens 10 sec per nummer af. Daarna weer goed. Nu al geruime tijd zie je wel de nummers die worden afgespeeld maar geen geluid. De radio kanalen doen het wel gewoon
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Staff, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Onlangs heb ik ook problemen gehad tussen mijn Spotify account en Sonos apparaten. Bij mij heeft het geholpen door Spotify opnieuw te koppelen / opnieuw in te loggen op Spotify in je Sonos app. Zou je dat kunnen proberen? Hier staat enige uitleg en een filmpje hierover.

Daarnaast heb ik gelezen dat het niet werkt op het moment dat je een Spotify Free account hebt, alleen Spotify Premium kan je op die manier afspelen. Kan dat in jouw geval de oorzaak zijn?

Verder heeft Sonos ook enkele tips en trucs wat betreft problemen met afspelen van muziek.

Ik hoor graag of een van deze opties je geholpen heeft!
Reputatie 7
Badge +19
@Staff, ik heb nog geen reactie gehad. Heeft bovenstaande informatie je geholpen met jouw probleem en situatie?
Probleem is opgelost. Top

Reageer