Beantwoord

Spotify eruit

• 21 februari 2018
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
Hallo, ik heb al heel lang een kpn-account. En wil graag klant blijven. Ik zie dat ik een gratis spotifyaccount heb. Maar ik heb inmiddels ook zelf een family, waarvan er twee ook Spotify willen. Is het mogelijk om op mijn account te voorzien van een los spotify premium account dat ik kan ontkoppelen om zelf een familyaccount te nemen. Anders moet ik voor 14,99 euro een extra account nemen en dan zijn er weer andere aanbieders. Kortom, denken jullie even mee? 😀

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Natasja_1 22 februari 2018, 16:21

Hoi @hvl, welkom op ons Forum! Leuk dat je je vraag hier stelt. Het is niet mogelijk om Spotify Family via ons te nemen. Wij mogen dit helaas nog niet aanbieden van Spotify. Mocht je bij ons op willen zeggen en het via Spotify willen aanschaffen, dan kan je reageren op mijn privébericht 🙂 Hoor graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @hvl, welkom op ons Forum! Leuk dat je je vraag hier stelt. Het is niet mogelijk om Spotify Family via ons te nemen. Wij mogen dit helaas nog niet aanbieden van Spotify. Mocht je bij ons op willen zeggen en het via Spotify willen aanschaffen, dan kan je reageren op mijn privébericht 🙂 Hoor graag van je!
Reputatie 7
KPN biedt helaas geen Spotify Family aan dus dat zal je dan bij Spotify zelf moeten gaan aanschaffen.
Het is echter onzinnig om dat Spotify Premium abonnement op te zeggen, het zit "gratis" in je abonnement en misschien wil je het wel gaan gebruiken op jouw Home Theater Set. Neem dan gewoon Spotify Family op een apart account.
Overigens gebruiken onze kinderen gewoon ons Spotify Premium account en zetten ze hun playlists off-line. Dat kan op drie apparaten tegelijk.

Reageer