Beantwoord

Spotify facebookaccount omzette naar gewoon spotify account

• 23 november 2015
  • 6 reacties
  • 219 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb in het verleden mijn spotify account aangemaakt via facebook. Maar nu wil ik mijn facebookaccount gaan verwijderen alleen hiermee verwijder is dus dan ook mijn spotify account.

Ik wil graag dat mijn spotify account wordt omgezet naar een account op basis van mijn email ipv van facebook, zonder dat mijn afspeellijsten en mensen die ik volg verloren gaan.

Graag hoor ik hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.

Alvast bedankt,

Remco

icon

Beste antwoord door Marcia_ 27 november 2015, 15:35

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Je ontvangt één dezer dagen een nieuwe activatiecode per mail of per post. Wil je het me laten weten als ik verder nog iets voor je kan doen?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
Het kan niet worden omgezet. Waarom houd u die facebook account gewoon niet?
Reputatie 7
Badge +30
Uh, je zou even kunnen bellen en kijken of je een nieuwe code kan krijgen. Dan kan je een nieuwe account maken en die code gebruiken
Bedankt voor jullie reactie maar helaas nog geen duidelijkheid.

is het wel mogelijk om het over te zetten naar een ander facebookaccount? zonder dat mijn afspeellijsten en de mensen die ik volg verloren gaan?

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Kort gezegd nee. Dit is eigenlijk een Spotify probleem en geen KPN probleem.

Je hebt een account met volgers en lijsten. Deze kunnen niet zomaar op een ander account gezet worden.

Je zou nog deze vraag aan Spotify kunnen stellen, als dat dan klaar is kan KPN je eventueel een nieuwe Spotify code sturen.

Robin
Reputatie 7
Badge +29
Beste ,

Welkom! Op het moment dat je Spotify gekoppeld is aan Facebook en je deactiveert je Facebook, dan kan je inderdaad niet meer inloggen op Spotify. Ik adviseer je om een nieuw Spotify account aan te maken en die dan d.m.v. een nieuwe activatiecode te koppelen aan je KPN diensten. 

Of je de Spotify afspeellijsten over kunt zetten, is inderdaad een vraag die je het beste aan Spotify kunt stellen. Zij kunnen dit, als het mogelijk is, voor je in orde maken. 

Wil je reageren op mijn privébericht voor een nieuwe activatiecode?

Reputatie 7
Badge +29
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Je ontvangt één dezer dagen een nieuwe activatiecode per mail of per post. Wil je het me laten weten als ik verder nog iets voor je kan doen?

Reageer