Beantwoord

Spotify familie

• 23 mei 2016
  • 7 reacties
  • 1404 keer bekeken

Spotify heeft aangekondigd dat prijs vh familie pakket flink te laten dalen.

wordt dit familie pakket nu ook sstandaard onderdeel vangt het KPN all in 1 pakket?

lijkt mij redelijk, hoe kan ik anders upgraden?

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 23 mei 2016, 17:48

ronnie2 schreef op 23 mei '16 om 17:21u

wordt dit familie pakket nu ook sstandaard onderdeel vangt het KPN all in 1 pakket?

Hoi,

Toen het Family pakket (Familieplan aanbieding) nog duurder was (d.w.z. toen je moest betalen per familielid) heb ik het hierover gehad met Spotify. Het lijkt er op dat ze Family (nog) niet aanbieden aan/via hun partners (externe bedrijven/resellers zoals KPN).

Het is niet mogelijk om je Premium Account via KPN, te upgraden naar Family. Dit kan je teruglezen in de voorwaarden van Spotify. Wel kan je, zoals gewoonlijk, zelf Family aanschaffen via Spotify.

Robin

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi,

Toen het Family pakket (Familieplan aanbieding) nog duurder was (d.w.z. toen je moest betalen per familielid) heb ik het hierover gehad met Spotify. Het lijkt er op dat ze Family (nog) niet aanbieden aan/via hun partners (externe bedrijven/resellers zoals KPN).

Het is niet mogelijk om je Premium Account via KPN, te upgraden naar Family. Dit kan je teruglezen in de voorwaarden van Spotify. Wel kan je, zoals gewoonlijk, zelf Family aanschaffen via Spotify.

Robin

RobinFlikkema schreef op 23 mei '16 om 17:48u
ronnie2 schreef op 23 mei '16 om 17:21uSpotify heeft aangekondigd dat prijs vh familie pakket flink te laten dalen.

Hoi,

Robin

Ja beetje suf, want de 'extra' plus die KPN zo benoemd bij het standaard pakket heeft zo niet veel waarde meer. Ben benieuwd hoe KPN dit gaat compenseren, las wel dat de pakketprijzen gewoon omhoog gaat.

Reputatie 2
Badge
Wat doet KPN nu met spotify familie? Spotify zit in veel abbo's. Maar we kunnen maar 1 gezinslid gebruiken. Ik ben best bereid om een klein bedrag te betalen voor een gezond abbo van sporify. Hoe staat KPN hier tegen over?

* Admin: topic over hetzelfde onderwerp samengevoegd

Reputatie 2
Badge
Simpele oplossing. In mijn KPN gewoon vinkje spotify family €5,00. Aanmaken. Zo win je wel weer klanten KPN.
Reputatie 7
Badge +30

ronnie2 schreef op 23 mei '16 om 18:14u

RobinFlikkema schreef op 23 mei '16 om 17:48u

Hoi,

Robin

Ja beetje suf, want de 'extra' plus die KPN zo benoemd bij het standaard pakket heeft zo niet veel waarde meer. Ben benieuwd hoe KPN dit gaat compenseren, las wel dat de pakketprijzen gewoon omhoog gaat.

Persoonlijk ben ik van mening dat "gratis" Spotify een goede toevoeging is en alhoewel ik ook graag Family zou willen hebben via KPN (ik heb het al via een andere weg) denk ik dat we dit meer als een extraatje moeten zien. En wie weet verandert Spotify nog wel een keer van mening.

Om hier op door te gaan, ik denk dat KPN hier niets voor hoeft te compenseren. Er verandert vrij weinig, behalve dat Spotify zelf een extra dienst goedkoper aanbied. En als KPN klant blijf je vrij deze af te nemen.

De prijsverhogingen hebben niets met Spotify te maken, dit kan je o.a. afleiden van het feit dit deze verhoging ook geldt voor klanten die geen pakket hebben met "gratis" Spotify. Verder ben je vrij om op te zeggen i.v.m. met de wijzigingen op 1 Juli (via 0800 – 0116).

Simon_dw69 schreef op 23 mei '16 om 19:05u
Simpele oplossing. In mijn KPN gewoon vinkje spotify family €5,00. Aanmaken. Zo win je wel weer klanten KPN.

Helaas is deze optie er niet voor KPN, als Spotify het "Family Plan" niet beschikbaar stelt voor partners/resellers.

Robin

Reputatie 1
RobinFlikkema schreef op 23 mei '16 om 19:06u
ronnie2 schreef op 23 mei '16 om 18:14uRobinFlikkema schreef op 23 mei '16 om 17:48uronnie2 schreef op 23 mei '16 om 17:21uSpotify heeft aangekondigd dat prijs vh familie pakket flink te laten dalen.

Hoi,

Robin

Persoonlijk ben ik van mening dat "gratis" Spotify een goede toevoeging is en alhoewel ik ook graag Family zou willen hebben via KPN (ik heb het al via een andere weg) denk ik dat we dit meer als een extraatje moeten zien. En wie weet verandert Spotify nog wel een keer van mening.

Om hier op door te gaan, ik denk dat KPN hier niets voor hoeft te compenseren. Er verandert vrij weinig, behalve dat Spotify zelf een extra dienst goedkoper aanbied. En als KPN klant blijf je vrij deze af te nemen.

De prijsverhogingen hebben niets met Spotify te maken, dit kan je o.a. afleiden van het feit dit deze verhoging ook geldt voor klanten die geen pakket hebben met "gratis" Spotify. Verder ben je vrij om op te zeggen i.v.m. met de wijzigingen op 1 Juli (via 0800 – 0116).

Simon_dw69 schreef op 23 mei '16 om 19:05uSimpele oplossing. In mijn KPN gewoon vinkje spotify family €5,00. Aanmaken. Zo win je wel weer klanten KPN.Helaas is deze optie er niet voor KPN, als Spotify het "Family Plan" niet beschikbaar stelt voor partners/resellers.

Robin

Uiteraard hoeft KPN niets te compenseren. Wel moeten ze zich realiseren dat de "meerwaarde van gratis Spotify " minder wordt voor mensen die behoefte hebben aan een dienst als Spotify Family (zoals ik met partner en 3 dochters). De kans is dus dat ze klanten verliezen juist op een onderdeel waarvan KPN zelf denkt dat ze klanten binden. Ik ben benieuwd of de marketeers en/of strategen bij KPN zich dat voldoende realiseren. Ik zou het erg toejuichen als ze Spotify Family kunnen aanbieden , desnoods voor 6 euro extra ipv 5...

Ik heb een nieuw idee aangemaakt op het Spotify Idea Board, misschien helpt het wanneer iedereen die de Spotify Family optie via KPN wil afnemen hierop stemt.

Spotify maakt het op dit moment nog niet mogelijk via partners als KPN dit plan te kiezen.

https://community.spotify.com/t5/Live-Ideas/All-Platforms-Subscription-Paying-for-Family-plan-through/idi-p/1419656

Reageer