Beantwoord

Spotify Familie

  • 1 februari 2018
  • 2 reacties
  • 97 keer bekeken

Goeiedag,

Ik heb mijn kpn abonnement gewijzigd en wil Spotify Familie afnemen. Mijn Spotify account is nog gekoppeld aan KPN, kunnen jullie deze ontkoppelen? Dan kan ik Spotify familie aanvragen. Alvast bedankt!

Gr,
J.
icon

Beste antwoord door Jorrit 5 februari 2018, 21:55

Hoi J., het ontkoppelen kan Spotify voor je doen. Ik zie dat je Spotify bij ons in ieder geval is gestopt. Spotify laat de dienst vaak nog even doorlopen naderhand. Via deze pagina kun je jouw vraag stellen bij Spotify en het verzoek doen om je account z.s.m. om te zetten naar Free. 🙂 Wil je me laten weten wanneer het is gelukt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi J., het ontkoppelen kan Spotify voor je doen. Ik zie dat je Spotify bij ons in ieder geval is gestopt. Spotify laat de dienst vaak nog even doorlopen naderhand. Via deze pagina kun je jouw vraag stellen bij Spotify en het verzoek doen om je account z.s.m. om te zetten naar Free. 🙂 Wil je me laten weten wanneer het is gelukt?
Is gelukt. Bedankt

Reageer