Spotify family

• 30 maart 2015
  • 10 reacties
  • 1213 keer bekeken

Hallo,

Ik ben van plan over te stappen naar KPN glasvezel standaard. en een van de geleverde opties is Spotify Premium. (gratis) (?). Echter ik maak al gebruik van spotify premium family.

Ik betaal hiervoor 14.99 p/m . Maar als premium gratis is bij de kpn zoudat 9.99 p/m schelen.

Is dit 1 op 1 over te zetten?

Of is het standaard pakket (glasvezel) ook zonder de spotify premium te bestellen, en dan wel 9.99 p/m in mindering gebracht?

groet

Peter

10 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Ik ga er van uit dat dat kan omdat dat ook met digitenne kan.

moet je wel aangeven bij je aanmelding dat je al een abo hebt op spotify en dat je die wilt pmzetten.

Reputatie 7
Badge +23
Hallo PeterRijkse, 

Welkom op het KPN Forum! Wat leuk dat je wilt overstappen naar KPN toe 🙂. Bij het Alles-in-1 Standaard pakket ontvang je gratis Spotify Premium. Je kunt bij je pakket geen gebruik maken van Spotify Family, zoals je nu wel doet. Op deze pagina kun je zien hoe je jouw betaalde Spotify kunt omzetten naar Spotify Premium. 

Spotify ontvang je gratis bij je pakket. Dit bedrag kan niet in mindering worden gebracht op je pakket wanneer je geen gebruik maakt van Spotify. 

Heb je verdere vragen of kunnen we je helpen met het afsluiten van je abonnement? Laat het me gerust weten. Ik help je graag! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Dag Mensen,

Ik ben het met Peter eens, een poll zou erg interessant zijn. Ik was zelf Spotify family member met 1x premium en 1x add-on voor mijn vrouw, en ben deze add-on bij overstap naar KPN Spotify dus noodgedwongen kwijtgeraakt. Heel jammer omdat we beiden intensieve luisteraars zijn. En mijn kinderen zijn wat Spotify betreft ook al om de hoek ...

Badge
Ja! Ik ben de zoveelste KPN-klant die erg blij is met Spotify in het pakket, maar minder blij met het feit dat het - zelfs niet tegen bijbetaling - om te zetten is naar Spotify Family. Doooodzonde!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Leon, welkom op het forum! Goed om te horen dat je blij bent met Spotify Premium :)

Spotify Family zou inderdaad een hele mooie toevoeging zijn aan onze pakketten. Of we dat in de toekomst kunnen gaan aanbieden, durf ik op dit moment niet te zeggen. Nu kun je alleen via Spotify zelf Spotify Family afnemen.
Badge
Ja Justin, Spotify (via KPN) is een mooi ding. Maar Spotify Family via Spotify afnemen kan nu niet, want Spotify verwijst weer terug naar KPN, die het abonnement verstrekt.
Reputatie 7
Badge +15
Hallo Leon. Dit kan wel via spotify maar dan moet eerst het abonnement dat via kpn is geactiveerd uitgezet worden.

Een kpn moderator kan dit voor je regelmatig 🙂
Reputatie 7
Badge +23
Hoi Leon, Justin heeft een paar daagjes vrij dus daarom reageer ik. 🙂 Je zou wel een een extra/losstaand abonnement voor Spotify Family moeten kunnen nemen lijkt me. Om jouw huidige account(die via ons Premium is) daaronder te krijgen zal het eerst bij ons weer weg moeten inderdaad. Dat is wat Sjors ook bedoelt denk ik. En als je dat wilt, dan kunnen we dat regelen.. 🙂
Badge
Nee! Regel dat maar niet. Mijn conclusie: Tja, het is dus nog niet mogelijk. De optie "gratis spotify premium stopzetten" (en wel hetzelfde all-in-one KPN-pakket betalen) en dan zelf maar "spotify family kopen" (á €14,99 per maand) vindt mijn accountant financieel gezien een slechte oplossing 😃
Reputatie 7
Badge +23
Ja precies. Ik doe niets. 🙂 Zou een hele toffe toevoeging zijn maar staat helaas nog niet op de planning.

Reageer