Spotify Family

• 12 juni 2015
  • 18 reacties
  • 3314 keer bekeken

ik heb spotify premium bij kpn. Mijn vrouw zit ook bij kpn.Mijn vrouw wil ook spotify. Het zou handig zijn als ik daarvoor Spotify Family kon gaan gebruiken. Gaat die mogelijkheid komen bij KPN?

18 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Marcel3,

Welkom op het forum! Erg leuk dat jullie beiden klant zijn bij KPN! Maken jullie (mits je hier recht op hebt natuurlijk) al gebruik van de voordelen van KPN Compleet?

Om op je Spotify vraag terug te komen: voor zover op dit moment bekend, komt Spotify Family niet op korte termijn bij KPN. Dit is echter iets wat wij recent na hebben gevraagd bij de collega's die hierover gaan. We hebben hier alleen nog geen terugkoppeling van gekregen. Zodra ik meer weet, laat ik iets van me horen!

Veel KPN klanten zitten hier al meer dan een jaar op te wachten.

Het wordt de hoogste tijd dat KPN hier actie op gaat ondernemen en deze dienst ook gaat aanbieden.

Reputatie 2
Badge
Sander-Nr14 schreef op 24 nov '15 om 10:57uVeel KPN klanten zitten hier al meer dan een jaar op te wachten.

Het wordt de hoogste tijd dat KPN hier actie op gaat ondernemen en deze dienst ook gaat aanbieden.

Mee eens....!!

Ik snap nooit zo goed dat bedrijven hier niet op inspringen, daar kan je toch klanten mee behouden/aantrekken? Volgens mij is het ook niet zo'n ingewikkelde kwestie...

Reputatie 7
Badge +23
Goedemiddag Sander, 

Welkom op het forum van KPN! Ik heb geen ander nieuws dan dat Marcia in juni had. Het staat niet op de planning op dit moment om de mogelijkheid te bieden om via KPN gebruik te maken van Spotify Family. Wil je dit wel, dan kun je dit met een abonnement via Spotify zelf natuurlijk wel doen. Mochten er veranderingen komen, dan houden we je daarvan op de hoogte. 

Cindy_ schreef op 26 nov '15 om 15:43uGoedemiddag Sander, 

Welkom op het forum van KPN! Ik heb geen ander nieuws dan dat Marcia in juni had. Het staat niet op de planning op dit moment om de mogelijkheid te bieden om via KPN gebruik te maken van Spotify Family. Wil je dit wel, dan kun je dit met een abonnement via Spotify zelf natuurlijk wel doen. Mochten er veranderingen komen, dan houden we je daarvan op de hoogte. 

Hoi Cindy,

Bedankt voor je reactie.

Ik zou best zelf een Spotify Family abonnement willen afsluiten echter is het KPN Spotify Premium gekoppeld aan het KPN mobiele abonnoment.

Dit is een soort verkapte 'gratis' dienst, de kosten worden namelijk verrekend KPN in de duurdere abonomenten.

Het is niet zo dat ik 10,- Euro korting krijg als ik de optie uitzet.

Dat zijn namelijk de kosten voor het normale Premium abonnoment by Spotify.

Ook kan je bij Spotify dus niet je KPN Spotify Premium upgraden naar Family. 

Spotify geeft aan dat dit via KPN moet.

Reputatie 7
Badge +23
Hallo Sander, 

Uiteraard graag gedaan. Wij bieden het niet aan, dus heb je helaas niet zoveel aan de verwijzing van Spotify naar KPN toe om gebruik te kunnen maken van Spotify Family. Voor je Premium abonnement betaal je per maand € 5,00 meer. Voor dit bedrag ontvang je ook 5GB meer. Spotify zit als extraatje bij je abonnement in. Het is inderdaad niet zo dat je € 10,00 korting ontvangt, zodra je geen gebruik meer zou maken van Spotify bij je abonnement.  

Marcia_ schreef op 12 jun '15 om 18:49uHallo Marcel3,

Welkom op het forum! Erg leuk dat jullie beiden klant zijn bij KPN! Maken jullie (mits je hier recht op hebt natuurlijk) al gebruik van de voordelen van KPN Compleet?

Om op je Spotify vraag terug te komen: voor zover op dit moment bekend, komt Spotify Family niet op korte termijn bij KPN. Dit is echter iets wat wij recent na hebben gevraagd bij de collega's die hierover gaan. We hebben hier alleen nog geen terugkoppeling van gekregen. Zodra ik meer weet, laat ik iets van me horen!

Inmiddels een half jaar verder: wat zijn de (geplande) ontwikkelingen?

hanshcjmeyer schreef op 2 jan '16 om 13:45uMarcia_ schreef op 12 jun '15 om 18:49uHallo Marcel3,

Inmiddels een half jaar verder: wat zijn de (geplande) ontwikkelingen?

Ik vermoed dat ze er nog niets aan hebben gedaan.......

Reputatie 1
Aangezien er nog geen poll is: bij deze stem ik voor het toevoegen van de optie Spotify Family. Wellicht in combinatie met KPN compleet aanbieden? Daarmee trek je zeker weten meer klanten binnen, die door Compleet dan ook grotere kans hebben dat ze langdurig klant blijven. Just my 2 cents...

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Het vermoeden van is inderdaad correct. Er zijn momenteel nog geen plannen om dit bij KPN te introduceren. Helaas heb ik voor nu geen ander bericht voor jullie!

Kom op KPN! Het forum (en andere sites/fora) staat vol met posts van mensen die een Spotify Family account icm KPN Spotify Premium willen.

Aan de slag! Even een contractje met Spotify afsluiten en hup!

Het moge duidelijk zijn... Ik wil graag ook een gezinsaccount voor mijn vrouw en kind.

Reputatie 2
Badge
Is KPN hier al/nog mee bezig?

Pikkepoelie12 schreef op 11 mei '16 om 09:33uIs KPN hier al/nog mee bezig?

Daar ben ik ook benieuwd naar! Ook hier is het regelmatig strijd over wie er in mag loggen op spotify.

Wij willen ook graag een Spotify Family abonnement afsluiten.

Reputatie 7
Badge +27
We hadden je bericht even gemist, Pikkepoelie. De wens om Spotify Family bij ons te kunnen afnemen is een veelgehoorde. Op dit moment is dat niet mogelijk, Spotify staat dit zelf niet toe. Natuurlijk zijn we wel regelmatig met Spotify in gesprek. dus wellicht dat het in de toekomst nog wel mogelijk gaat worden. Als dat zo is, zullen we hier op het forum ook melden.

Reputatie 2
Badge
Eerlijk gezegd had ik niet anders verwacht....en blijft het een vreemde actie van Spotify vinden.

Intussen kan dit een "oplossing" zijn:

https://www.kpn.com/prive/spotify.htm

Je maakt dan voor 7,50 p. mnd een (2e) account aan, let op dat je niet je eerder gebruikte emailadres (van je huidige account) opgeeft.

Misschien niet voor iedereen de oplossing, maar voor anderen misschien weer wel.....;)

Pikkepoelie12 schreef op 17 mei '16 om 11:57uEerlijk gezegd had ik niet anders verwacht....en blijft het een vreemde actie van Spotify vinden.

Intussen kan dit een "oplossing" zijn:

https://www.kpn.com/prive/spotify.htm

Je maakt dan voor 7,50 p. mnd een (2e) account aan, let op dat je niet je eerder gebruikte emailadres (van je huidige account) opgeeft.

Misschien niet voor iedereen de oplossing, maar voor anderen misschien weer wel.....Smiley Knipoog

Dat zou ik ook prima vinden. Ik zie hier (https://www.kpn.com/prive/spotify.htm)  dat je dan 2 opties hebt:

Ik ben al klant

Heb je al
mobiel van KPN?

Bestel Spotify Premium + 1500MB /mnd nu voor €7,50 /mnd* SMS 'SPOTIFY AAN' naar 1266. Je krijgt van ons een sms met je activatiecode

Meer informatie

Heb je al Alles-in-1 Instap
of Internet
 van KPN?

Dan bestel je Spotify Premium nu voor €7,50/mnd* bij je pakket.

Ik denk dat ik dan moet kiezen voor de optie via mijn mobiel?  Ik vermoed dat het via die andere optie niet gaat omdat we al spotify via ons alles-in-een pakket hebben. En via je mobiele abonnement kun je wel een tweede account op spotify aanmaken?    
Reputatie 7
Badge +27
Sorry Bloem, je reactie even gemist! Als je inderdaad al Spotify in je pakket hebt bij je vaste diensten dan kun je het daar niet opnieuw toevoegen. Als je nog geen Spotify in het mobiele abonnement hebt, dan kun je daar wel voor €7,50 Spotify toevoegen. Je krijgt dan een activatiecode waarmee je een tweede Spotify account Premium kunt maken.

Reageer