Beantwoord

Spotify Family

• 24 mei 2016
  • 19 reacties
  • 2228 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Dit is een oproep aan KPN. Nu spotify het familieabonement voor 14,99 aanbied wordt het tijd dat KPN voor haar klanten die een premeium abonenment hebben de family optie  ook beschikbaar stellen.

Op deze wijze  wordt inhoud gegeden aan de policy van KPN compleet(voorheen KPN familie)

KPN propageert dat er per gezin meerdere gebruikers en abonemeneten worden afgesloten. gezien het gegeven dat KNP een groot aantal spotify abonemeneten heeft lopen moet dit KPN toch gemakkeleijk met spotify kunnen onderhandelen.

Graag beantwoorden zodat de behoefte van klanten duidelijk wordt.

Jos Rijcken

Bron tweakers:

Spotify heeft zijn Family-abonnement aangepast. Waar tot nu toe gebruikers per gezinslid vijf euro extra moesten betalen voor een Premium-account, kunnen nu tot zes gezinsleden Spotify gebruiken voor 14,99 euro per maand.

icon

Beste antwoord door Joran 25 mei 2016, 19:09

Bedankt voor jullie suggestie en welkom op het forum en !

We hebben de wens voor Spotify Family vaak ontvangen en zien dit zelf ook heel graag terug. Dit is daarom meegenomen in de onderhandelingen met Spotify deze maand. Het resultaat van deze onderhandelingen wordt niet direct bekend gemaakt. We verwachten later dit jaar duidelijkheid of en hoe we Spotify Family kunnen aanbieden.

Op dit moment kan ik daarom nog geen verlossend antwoord geven. Maar weet dat we hier mee bezig zijn. Als Spotify Family gaat komen gaan we er zeker reclame voor maken en hoor je het direct! :)

Bekijk origineel

19 reacties

KPN svp reactie. Ik wil ook graag upgraden naar Spotify Family.

Reputatie 1
Badge
bedankt gerard45

wie volgt

jos

eens met bovenstaande verzoek! Ik wil ook upgraden!

Reputatie 7
Badge +27

We hebben de wens voor Spotify Family vaak ontvangen en zien dit zelf ook heel graag terug. Dit is daarom meegenomen in de onderhandelingen met Spotify deze maand. Het resultaat van deze onderhandelingen wordt niet direct bekend gemaakt. We verwachten later dit jaar duidelijkheid of en hoe we Spotify Family kunnen aanbieden.

Op dit moment kan ik daarom nog geen verlossend antwoord geven. Maar weet dat we hier mee bezig zijn. Als Spotify Family gaat komen gaan we er zeker reclame voor maken en hoor je het direct! :)

Reputatie 1
Badge
Joran, Bedankt.

Ik wacht vol belangstelling de ontwikkeling af.

groet,

Jos Rijcken

saabjos schreef op 24 mei '16 om 14:38uDit is een oproep aan KPN. Nu spotify het familieabonement voor 14,99 aanbied wordt het tijd dat KPN voor haar klanten die een premeium abonenment hebben de family optie  ook beschikbaar stellen.

Op deze wijze  wordt inhoud gegeden aan de policy van KPN compleet(voorheen KPN familie)

KPN propageert dat er per gezin meerdere gebruikers en abonemeneten worden afgesloten. gezien het gegeven dat KNP een groot aantal spotify abonemeneten heeft lopen moet dit KPN toch gemakkeleijk met spotify kunnen onderhandelen.

Jos Rijcken

Bron tweakers:

Spotify heeft zijn Family-abonnement aangepast. Waar tot nu toe gebruikers per gezinslid vijf euro extra moesten betalen voor een Premium-account, kunnen nu tot zes gezinsleden Spotify gebruiken voor 14,99 euro per maand.

Ben benieuwd als het maar niet te lang gaat duren. Deze vorm bestaat al een hele tijd bij  spotify

Dit is een oproep aan KPN. Nu spotify het familieabonement voor 14,99 aanbied wordt het tijd dat KPN voor haar klanten die een premeium abonenment hebben de family optie  ook beschikbaar stellen.

Jos Rijcken

Bron tweakers:

Reputatie 7
Badge +17
Als Spotify Family gaat komen gaan we er zeker reclame voor maken en hoor je het direct! :)

Geldt dit dan ook voor bestaande klanten? Als ik van Spotify Premium naar Spotify Family wilt gaan? Eventueel kosteloos? Ik betaal nu ook niks voor Spotify.
Ik zie ook heel graag de optie Spotify Family
Reputatie 7
Badge +23
Er is niet bekend of Spotify Family beschikbaar wordt via KPN. Aangezien we er niets over hebben gehoord denk ik niet dat het op korte termijn gaat komen. Dus de vragen van Dennis zijn niet te beantwoorden.
Ik vraag me af wanneer hier wat duidelijkheid over gegeven kan worden. In mei werd geschreven dat er onderhandelingen waren met Spotify en dat eind van dit jaar meer duidelijk zou worden, echter het jaar is bijna om en er is nog steeds niets bekend? Wanneer kan ik wat verwachten? Dan weet ik of ik nog even moet wachten of dat ik andere stappen moet zetten om Spotify Family te verkrijgen.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Rian, welkom op het forum! Ik heb helaas geen andere info dan Paul_ hierboven geeft. Op dit moment is niet bekend of we Spotify Family in de toekomst gaan aanbieden.

Als dit gaat gebeuren, dan brengen we je daar natuurlijk van op de hoogte via het forum 🙂 Wil je op korte termijn gebruik gaan maken van Spotify Family, dan raad ik je aan dit via Spotify zelf aan te schaffen.
Ik wacht ook al een tijdje op Spotify Premium for Family via KPN. Ik krijg de indruk dat het niet meer gaat gebeuren. En ik heb er best 5 euro voor over.

Wellicht een andere oplossing: Je abonnement downgraden naar Alles-in-1 Instap en dan het opname pakket en een extra iTV ontvanger erbij kopen. Per saldo ben je dan 6 euro goedkoper uit, maar dan zonder Spotify. Vervolgens bij Spotify een eigen Premium for Family account nemen voor 14,99 euro. Koop je dus 5 extra Spotify Premium accounts voor 8,99 euro. Scheelt dus nog maar 4 euro als het via KPN geregeld zou zijn (en je betaalt daar 5 euro voor family)!
Reputatie 7
Badge +23
Hallo @Delfuego-NL, welkom op het forum! Met jou zijn vele anderen die daarop wachten. Voor nu staat het niet op de planning dat het komt, ik moet je helaas teleurstellen daarin! Ik zie wel een hele creatieve oplossing voor nu van je, die heb ik nog niet eerder gezien!
KPN, graag een update, inmiddels zijn we weer een aantal maanden verder
Reputatie 7
Badge +23
Hallo Meijers2560, welkom op het forum. Ik heb geen andere update dan hierboven te lezen is. Mochten daar verandering in komen, melden we ons daarmee op het forum 🙂.
Reputatie 1
Badge
kan de moderator aangeven of het toevoegen van de dienst spotify Family nog een issue is bij KPN?
Reputatie 7
Badge +23
Ik kan je hier zeker een update over geven alleen is het geen positieve. 😞 Spotify Family komt niet binnen afzienbare tijd bij KPN. Niet het antwoord wat je wil vermoed ik maar wel een antwoord.
Echt jammer dat zo'n positieve service, nu eigenlijk een averechts effect oplevert voor beide merken. Zit hier echt al jaren op te wachten. Om nu ineens € 15,- in plaats van € 5,- extra te gaan betalen voor een service die je eigenlijk al gedeeltelijk krijgt, blijft zonde. Dan maar schipperen tussen elkaar in de weg zitten en alternatief zoeken voor de kids.

Reageer