Beantwoord

Spotify Family

• 27 juni 2016
  • 5 reacties
  • 878 keer bekeken

Bij KPN Compleet krijgen we 1x Spotify Premium. Dat is natuurlijk niet genoeg om het hele gezin mee van dienst te zijn. Wanneer komt de optie om 1x Spotify Premium te upgraden naar Family?
icon

Beste antwoord door Joran 27 juni 2016, 18:48

Welkom op het forum Jaap! Dit is een hele goede vraag. Wij zouden zelf ook graag Spotify Family zien. We moeten hiervoor eerst een akkoord krijgen met Spotify. Er zijn periodiek besprekingen tussen Spotify en KPN. Ik begrijp dat dit punt in het meest recente overleg is meegenomen, de uitkomst van deze besprekingen wordt alleen niet bekend gemaakt. Ik hoop dat we dit op termijn kunnen aanbieden, we gaan er in ieder geval alles aan doen om dit mogelijk te maken!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Jaap! Dit is een hele goede vraag. Wij zouden zelf ook graag Spotify Family zien. We moeten hiervoor eerst een akkoord krijgen met Spotify. Er zijn periodiek besprekingen tussen Spotify en KPN. Ik begrijp dat dit punt in het meest recente overleg is meegenomen, de uitkomst van deze besprekingen wordt alleen niet bekend gemaakt. Ik hoop dat we dit op termijn kunnen aanbieden, we gaan er in ieder geval alles aan doen om dit mogelijk te maken!
Morgen is het 22 augustus. Is er inmiddels al meer bekend? Ook voor mijn gezin met 6 personen zou Spotify Family icm met mijn KPN Compleet zeer welkom zijn.
Reputatie 7
Badge +28
Goede vraag whistler. Er zijn nog geen mededelingen gedaan over de uitkomst van het overleg. Daarom verwacht ik niet dat Spotify Family op korte termijn een optie gaat worden.

Ik heb nagevraagd of we meer informatie kunnen krijgen over de afloop van de onderhandelingen. Als er nieuws is dat ik mag delen laat ik het weten!
Reputatie 7
Badge +28
@whistler: Het lijkt er op dat ik eerder iets verkeerd heb begrepen, de onderhandelingen zijn namelijk nog bezig. Er is dus helaas nog geen nieuws of Spotify Family wordt toegevoegd aan het aanbod. Als dat het geval is melden we dat natuurlijk 🙂
een tijdje terug heb ik een nieuw idee aangemaakt op het Spotify Idea Board, misschien helpt het wanneer iedereen die de Spotify Family optie via KPN wil afnemen hierop stemt.

Spotify maakt het op dit moment nog niet mogelijk via partners als KPN dit plan te kiezen.

https://community.spotify.com/t5/Live-Ideas/All-Platforms-Subscription-Paying-for-Family-plan-through/idi-p/1419656

Reageer