Beantwoord

Spotify Family

  • 19 juli 2017
  • 2 reacties
  • 179 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb sinds kort KPN Compleet met daarin Spotify Premium, maar te laat beseft dat dat dus niet betekende dat ik Spotify Family kon behouden. Ik wil daarom nu graag losgekoppeld worden van Spotify via KPN. Kan iemand dat voor mij regelen?
Alvast bedankt.

M.vr.gr. Stefan

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Joran 25 juli 2017, 17:44

@ExmBud17: Ik kreeg zojuist reactie van de afdeling die dit heeft uitgezocht. Mijn laatste privébericht mag je daarom negeren. Op de 29e wordt jouw account omgezet naar Spotify Free. Je kunt op dat moment het account koppelen aan Spotify Family!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Stefan, ik kan je hier mee helpen. Ik stuur je wat meer uitleg per privébericht. Reageer daarop met je gegevens, dan zetten we het account om naar Spotify Free. Je kunt vervolgens het Spotify account weer koppelen aan het Family-account.
Reputatie 7
Badge +28
@ExmBud17: Ik kreeg zojuist reactie van de afdeling die dit heeft uitgezocht. Mijn laatste privébericht mag je daarom negeren. Op de 29e wordt jouw account omgezet naar Spotify Free. Je kunt op dat moment het account koppelen aan Spotify Family!

Reageer