Beantwoord

Spotify family

• 22 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 675 keer bekeken

Ik heb een spotify premium account via mijn mobiele abbo. Ik wil dit graag upgraden naar een spotify premium family abbo. Hoe kan ik dit doen?

Admin: bericht naar juiste board verplaatst
icon

Beste antwoord door Paul_ 26 oktober 2017, 15:06

Hoi Tom, welkom op het forum! Goede vraag. Helaas bieden wij geen Spotify Family aan dus via KPN is het geen optie. Dat zou je dan echt via Spotify zelf moeten aanvragen. Als je het huidige account daar wil onderbrengen kan ik het account ontkoppelen die nu Premium is via KPN. Laat je weten of ik wat voor je kan doen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Tom, welkom op het forum! Goede vraag. Helaas bieden wij geen Spotify Family aan dus via KPN is het geen optie. Dat zou je dan echt via Spotify zelf moeten aanvragen. Als je het huidige account daar wil onderbrengen kan ik het account ontkoppelen die nu Premium is via KPN. Laat je weten of ik wat voor je kan doen?
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb nog niet weer van je gehoord @tomluijten. Is het inmiddels gelukt? Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag.
Ik wil ook graag een family account, maar krijg ik dan niets vergoed meer? Ik heb nu gratis premium en wil graag 5euro extra betalen voor family account. Hoe gaat het ik zijn werk?

Reageer