Beantwoord

Spotify Family aanvragen

  • 16 November 2019
  • 3 reacties
  • 382 keer bekeken

Ik wil graag Spotify family toevoegen aan mijn abonnement maar dat lukt niet. Kunnen jullie dit toevoegen?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 November 2019, 11:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Ed de Vries. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om Spotify Family te activeren. Ik zie dat je je gegevens al hebt ingevuld op het KPN Forum profiel en heb het gelijk even voor je nagekeken. Je hebt op dit moment Spotify Premium aan het mobiele abonnement toegevoegd. Je kan in Mijn KPN (mobiel) Spotify Premium verwijderen. 

Spotify Family kan je alleen maar toevoegen aan een Internet en TV abonnement. Wanneer je inlogt in Mijn KPN (Thuis) kan je Spotify Family daaraan toevoegen. 

Hoi Vikash,

Dank voor je reactie. En het is deels gelukt. Deels zeg ik omdat ik spotify family niet kan toevoegen omdat ik nog een oud abonnement heb. Ik moet dus eerst switchen naar KPN hussel en die is standaard al €8,- duurder per maand dan mijn huidige abonnement met hetzelfde pakket. Geen idee waarom dat is maar het zij zo. Dan maar geen family via KPN. 

Reputatie 7
Badge +21

Dat klopt. Helaas is het niet mogelijk om Spotify Family toe te voegen aan het huidige abonnement (Alles in 1 instap). Spotify Family kan alleen maar toegevoegd worden aan onze nieuwe abonnementen. Je kan het natuurlijk ook direct bij Spotify zelf afnemen. 

Reageer