Beantwoord

Spotify Family icm oud KPN abonnement

  • 9 December 2019
  • 7 reacties
  • 251 keer bekeken

Hallo,

 

Hier hetzelfde. Willen ook heel graag Spotify Family, maar dit kan niet omdat wij nog het “oude” Alles-in-1 pakket hebben. 

 

Worden wij als oude trouwe klanten nu verplicht om over te stappen naar het vele male duurdere KPN Hussel? 

Wij hadden nu Spotify Premium in ons pakket zitten, gratis. Nu kan er Spotify Family worden afgesloten via KPN voor €13,99. Waar is de korting van €9,99 gebleven die ik nu heb voor de Spotify Premium? 

 

Verder is onze WiFi thuis onwijs slecht. Of het valt gewoon weg of de verbinding is slecht. Mijn vriend heeft hier al meerdere malen contact over gehad met u, maar dit wordt niet opgelost. Nu de kinderen ouder worden en ook graag WiFi op hun slaapkamer willen gebruiken, wordt dit toch echt een probleem zeg maar. Waarom wordt er nu wat aan gedaan of is jullie modem en dus WiFi gewoon slecht en kan er gewoonweg niks aan gedaan worden? Nee we hebben geen betonnen nieuwbouw huis en ja we hebben alle stappen op uw site al meerdere malen doorlopen. 

 

Ik vraag me echt af hoe dit nu allemaal kan? Waar is het kwaliteit van KPN gebleven? Waar is de goede klantenservice gebleven? Waar is de waardering voor de trouwe klant gebleven? 

 

We zitten nu op het punt, overstappen of niet? Maar wacht graag eerst jullie reactie af. 

 

MvG Ellen

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 12 December 2019, 14:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Spotify is nooit gratis geweest, een abonnement met "gratis" Spotify was gewoon ongeveer zowat een 10tje duurder dan zonder Spotify.

 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @EllenSchalkhaar, welkom. Spotify Family is pas later geïntroduceerd dan Spotify Premium. Toen wij Spotify Family is aangekondigd, is er voor gekozen om dat alleen aan te bieden bij de nieuwste abonnementen. De abonnementen zoals Alles-in-1 Standaard (waar Spotify Premium bij in zit begrepen) vallen daar niet onder. Dus wat je aangeeft klopt, als je Spotify Family via KPN wil afnemen, zul je naar de nieuwste abonnementsvorm moeten. Waarschijnlijk niet wat je wil horen, maar dat is wel hoe het zit.

 

Wat betreft de WiFi wil ik natuurlijk graag met je meedenken en kijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik op onderzoek uit.

Ik heb hetzelfde probleem: ik moet 25 euro betalen om mijn huidige abonnement om te zetten naar een nieuw pakket. Hierbij ben ik 6,50 per maand duurder uit dan wanneer ik in mijn lopende abonnement spotify kan op te waarderen naar Family. Klacht is ingediend en gedeeld op forum: https://forum.kpn.com/kpn-entertainment-92/spotify-family-upgrade-leidt-tot-onredelijke-prijsverhoging-507261

 

Ik vind dit bijzonder jammer van KPN. Ik heb een spotify premium en wil dit graag opwaarderen naar Family. Het lijkt me logisch dat je daar dan de meerkosten voor betaalt die normaal zijn tussen premium en familiy. Het is echt bizar als dat alleen voor nieuwe klanten met andere pakketten kan. dat is minachting voor de bestaande trouwe klanten

Reputatie 7
Badge +24

Het pakket wat u nu heeft komt uit de tijd dat Spotify Family nog niet eens bestond. Daarom is het niet mogenlijk. En KPN gaat de voorwaarden / mogelijkheden van zo'n oud pakket natuurlijk niet aanpassen. Daar zijn nieuwe abonnementen voor.

@Nick83 Ik geloof dat mijn boodschap niet helemaal tot je doordringt: Ik kan mijn spotify account niet upgraden naar family via Spotify omdat het contract voor de financiele afhandeling daarvan via KPN loopt en Spotify niet meewerkt door mij het verschil te laten bijbetalen. Wat ik dan overhou is mijn huidige product (volgens KPN “oud”) opzeggen en een nieuw product (volgens KPN “huidig”) af te nemen. Probleem wat ik er mee heb is dat dezelfde diensten in het huidige KPN aanbod duurder zijn. Dat is oude wijn in nieuwe zaken en daarvoor meer gaan betalen. Ik weet dat supermarkten en Hertog IJs niet anders doen dan dat, maar ik had de KPN hoger ingeschat. Het tweede probleem wat ik met KPN heb is de volledige afwezigheid van empathie met mij als klant en een prachtige demonstratie van aanbodgericht denken in plaats van vraaggericht handelen. Aangezien mijn huidige product (KPN “oud”) gewoon jaarlijks in prijs stijgt vind ik het vanzelfsprekend dat ik als trouwe, vaste klant voor het nieuwe product (KPN “huidig) hetzelfde betaal als dit uit dezelfde diensten bestaat. Sterker nog, ik vind het ook vanzelfsprekend dat je als trouwe klant korting krijgt, maar blijkbaar is het de bedoeling dat ik elk jaar van aanbieder wissel, want dan ben ik gek genoeg het goedkoopst uit terwijl dat voor de aanbieders juist het duurst is.

Reputatie 7
Badge +24

Uw boodschap dringt prima door hoor. U wilt goedkoop uit zijn. Maar helaas is dat niet mogenlijk. KPN wil graag wat aan u verdienen. Tis nu 1maal een commercieel bedrijf.