Beantwoord

Spotify Family inlogcode

  • 27 October 2019
  • 4 reacties
  • 397 keer bekeken

We hebben spotify family 

nu wil mijn zoon dit ook op zijn telefoon 

alleen ben ik de inlog codes kwijt 

hoe los ik dit op 

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 October 2019, 21:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoe je aan een nieuwe code komt hangt er even vanaf waarom je hem nodig hebt.

Heb je de originele code nog niet gebruikt, en ben je deze nu kwijt of is hij verlopen? Dan kun je via https://campagne.kpn.com/spotify/send-code opnieuw een code aanvragen. Vul daar je 06-nummer in als je Spotify hebt op je mobiele abonnement. Heb je Spotify bij je vaste diensten, gebruik dan je e-mailadres. 

Heb je de code al een keer gebruikt om een account Premium te maken? En wil je nu graag een ander account Premium maken? Dan moet KPN eerst het huidige account terugzetten naar Free. Je krijgt dan automatisch een nieuwe code toegestuurd waarmee je dan een ander account Premium kunt maken.

Wellicht ten overvloede, maar als je al een account Premium hebt gemaakt (en dat is ook het goede account) dan heb je de code verder niet meer nodig. Inloggen doe je vervolgens met je Spotify gebruikersnaam en bijbehorende wachtwoord. Als je het wachtwoord niet meer weet kun je op https://www.spotify.com/nl/password-reset/ je gebruikersnaam of e-mailadres invullen. Je krijgt dan van Spotify een mail met link om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Weet je ook je gebruikersnaam niet meer, dan kan een moderator  die voor je opzoeken.

Reputatie 7
Badge +28

@Henk vP 

 

Is het inmiddels gelukt? 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Henk vP, welkom op het Forum!

Een kleine toevoeging: op het moment dat je al een bestaand Family account heb dien je in te loggen op het hoofd account. Vanuit dat account kan je mensen via e-mail uitnodigen om lid te worden van de Family. Hier staat nog meer uitleg over Spotify Family.

Is het je verder gelukt met bovenstaande uitleg van Noordzee?  

Reputatie 7
Badge +28

@Henk vP  Heeft jouw zoon inmiddels al Spotify op zijn telefoon? 

 

Reageer