Beantwoord

Spotify family koppelen mislukt

  • 11 November 2019
  • 5 reacties
  • 792 keer bekeken

Hoi. Zijn voor het gemak, dachten we, naar kpn gegaan met spotify.  Hadden al family dus ieder lekker zijn muziek. Sinds we zijn overgegaan zijn alle account naar free gegaan. Link gekregen van kpn en weer ingelogd. Ik, de beheerder, werkt alles prima alleen als ik rest uitnodig om erbij te komen krijgen we bij laatste klik .....oeps bla bla bla. Naar onze mening hebben we alles goed opgevolgd en uitgevoerd maar het wil niet lukken. Wie heeft voor ons de oplossing. Is een veel voorkomend probleem. 

icon

Beste antwoord door Donhelger 15 November 2019, 18:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hallo @Donhelger  welkom op het KPN forum. Sorry voor het lange wachten, door de drukte hier op het forum zijn we er nog niet aan toe gekomen. Ik zie dat jullie problemen ervaren met het koppelen van Spotify accounts. Is dat al opgelost? Als dat nog niet het geval is, zou je onderstaande stappen willen proberen?

Uitleg over personen uitnodigen en uitnodiging accepteren. Hoe kan ik andere personen uitnodigen voor mijn Spotify Family account?

  1. log in op je Spotify Family hoofdaccount door op Spotify.com op 'Inloggen' te klikken en je aan te melden met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  2. Selecteer Spotify for Family in het menu aan de linkerkant van de pagina en vul je adresgegevens in en klik op ‘verzenden’.
  3. Vervolgens zie je de pagina ‘Je woning’ met daaronder het hoofdaccount ‘jij’. Door op de knop 'Uitnodiging Verzenden' te drukken kan je gezinsleden uitnodigen.
  4. Vervolgens krijg je een pop-up waarin Spotify akkoord vraagt op het feit dat je enkel personen uit kunt nodigen die op hetzelfde adres wonen en dat Spotify zich het recht voorbehoud om accounts te blokkeren als dit niet het geval is. Je moet, indien akkoord, op ‘ik ga akkoord’ klikken.
  5. Nu kan je de voornaam en achternaam van de genodigde invullen met daarbij het e-mailadres waarop de genodigde de uitnodiging voor Spotify Family zal ontvangen. Door op ‘Uitnodiging verzenden’ te drukken wordt de uitnodiging vervolgens verstuurd.
  6. Je krijgt vervolgens een bevestiging van de uitnodiging te zien en ziet het nieuwe gezinslid op de pagina staan.

Als de adresgegevens van het Spotify account niet klopt, mislukt de aanvraag, Controleer eventueel met de inlog op Spotify. Laat je weten of dat lukt?

Na ongeveer 30x iedereen steeds opnieuw uitnodigen is het gelukt. Had ook contact gezocht met spotify zelf en na tig x op en neer gemaild te hebben kwam voor ons de verlossende tip. NIET met de mensen op hetzelfde wifi kanaal zitten. Dus wifi uit bij ieder en nergens meer last van. Hopelijk helpt dit bij andere ook. Bedankt allemaal voor het meedenken.

Grt Donny

Reputatie 7

Hey @Donhelger, dat is een gouden tip. Bedankt voor het delen! :) 

Misschien ook wel wat voor @t.kupper

@Donhelger bizar, maar waar. Wifi uitgezet. En heel de procedure opnieuw doorlopen en... Het is gelukt!

Bedankt voor alle hulp! Jij ook @Nadia

Reputatie 7

Helemaal mee eens @t.kupper, bizar. Had er zelf ook niet op kunnen komen. Gelukkig hebben we meerdere gebruikers hier actief, zo bundelen we onze krachten (kennis) ;) ;) Veel luisterplezier allemaal.

Reageer