Beantwoord

Spotify Family niet geactiveerd

  • 16 November 2019
  • 1 reactie
  • 139 keer bekeken

KPN abonnement telvisie/internet genomen met Spotify Family. Link gevolgd uit de mail om Family te activeren. Eerst mijn lopende Family geannuleerd (zoals voorgesteld). Code ingevuld en geaccepteerd dat KPN toegang heeft tot mijn Spotify account. Vervolgens komt de melding van KPN dat Family automatisch geactiveerd gaat worden. Ik zie in mijn account bij Spotify onder Apps dat KPN nu toegang heeft.

Gisteren was het account niet geactiveerd. 1200 gebeld en zij gaven aan dat dit 24 uur kan duren. Vandaag gekeken, niet geactiveerd. 1200 gebeld en zij gaven aan dat Spotify Family wordt geactiveerd op de datum dat mijn eigen Spotify Family abonnement afloopt (19 november).

Ik heb alleen bij beide medewerkers het gevoel dat ze niet helemaal begrepen waar het over ging (kan natuurlijk ook aan mijn uitleg hebben gelegen).

Gaat dit goed komen of zit ik a.s. dinsdag (de 19e) zonder Spotify?

icon

Beste antwoord door Bakery 18 November 2019, 13:40

Bekijk origineel

1 reactie

Opgelost.

 

SMS ontvangen dat Spotify door KPN pas op de 19e wordt geactiveerd omdat dan mijn eigen abonnement afloopt.

Reageer