Beantwoord

Spotify Family optie

• 24 november 2018
  • 1 reactie
  • 760 keer bekeken

Hi, ik heb al geruime tijd spotify premium via mijn alles in een pakket bij KPN. Nu zou ik graag willen omzetten naar Spotify Family, echter de optie komt niet beschikbaar.

Wie kan mij helpen om dit om te zetten?

ps. als ik de servicedesk bel van KPN krijg je voor spotify vragen een sms naar een KPN site, waar instructies op staan die ik niet kan uitvoeren.

Dank
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 november 2018, 12:10

Goedemiddag BerndKramer, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat de optie Spotify Family niet wordt weergegeven, kan het helaas niet in combinatie met je huidige abonnement. Spotify Family kan namelijk alleen in combinatie met Internet en TV Basis, Internet en TV en Internet en TV 4K. Niet met pakketten zoals Alles-in-1 Standaard of Premium. Neem je een van de laatste pakketten af, dien je eerst je abonnement aan te passen naar een nieuwer pakket.

Uiteraard kan je ook je pakket laten zoals het is, en via Spotify zelf een Family abonnement afnemen (€ 1,00 duurder dan bij KPN).

Mocht je nog andere vragen hierover hebben, dan weet je me te vinden! 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag BerndKramer, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat de optie Spotify Family niet wordt weergegeven, kan het helaas niet in combinatie met je huidige abonnement. Spotify Family kan namelijk alleen in combinatie met Internet en TV Basis, Internet en TV en Internet en TV 4K. Niet met pakketten zoals Alles-in-1 Standaard of Premium. Neem je een van de laatste pakketten af, dien je eerst je abonnement aan te passen naar een nieuwer pakket.

Uiteraard kan je ook je pakket laten zoals het is, en via Spotify zelf een Family abonnement afnemen (€ 1,00 duurder dan bij KPN).

Mocht je nog andere vragen hierover hebben, dan weet je me te vinden! 😉

Reageer