Beantwoord

Spotify family stopzetten

  • 6 September 2020
  • 7 reacties
  • 94 keer bekeken

Goedendag,

Ik wil graag mijn Spotify family stopzetten.

Ik heb deze afgesloten via KPN. Ik kan echter nergens vinden waar ik hem kan stopzetten.

Er staat op mijnkpn niet eens dat ik hem heb, maar betaal er wel voor (staat wel op mijn factuur)

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet oplossen? 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 September 2020, 13:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Wat gek dat je Spotify Family niet ziet staan @HugootjeAST. Wat ik zie in mijn systeem is dat Spotify Family is gekoppeld aan je huidige mobiele abonnement (06***32). Had je hier al gekeken in de app? Voor je mobiele abonnement loopt op dit moment een order (verlenging per 6-11-2020). Hierdoor kan ik Spotify Family denk ik niet voor je uitzetten op dit moment. Maar ik wil het wel proberen. Zou jij in ieder geval de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant willen toevoegen aan jouw Forumprofiel in het opmerkingsveld? Als je dat gedaan hebt mag je hier een berichtje plaatsen. Dan ga ik kijken of het systeem de wijziging toelaat.  

Ik heb de eindcijfers toegevoegd.

In de app kan ik kiezen uit Spotify Premium of Spotify uitzetten. Maar daar staat hij al uit. Staat niets over actief Spotify Family. Mocht het nu nog niet gaan wacht ik gewoon tot mijn verlenging in gaat.

Alvast bedankt voor de moeite.

Reputatie 5
Badge +8

Ik zie dat het mobiele abonnement (06***332) toch echt betaald wordt door een ander rekeningnummer. Zou je nog eens goed willen kijken? Op de factuur als in mijn systeem staan andere cijfers. Met de goede cijfers mag ik pas een poging wagen om een wijziging aan het abonnement uit te voeren.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @HugootjeAST, heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, weet je ons te vinden. 

Nee nog niet. Mijn laatste 4 cijfers staan gewoon op de factuur die ik voor mijn neus heb.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie het! Ik heb Spotify Family verwijderd. Daar moet je ook een bevestiging van krijgen. Het gaat in per het einde van de maand. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?

Ik heb een melding gehad. Dank je wel!

Reageer