Spotify Family tegen betaling

• 20 april 2015
  • 7 reacties
  • 1372 keer bekeken

Reputatie 1
Beste forumleden/KPN abonnees,

Vroeg me af of KPN op korte termijn Spotify Family gaat aanbieden...

Echter als ik de berichten lees die er over op dit forum staan, lijkt dit er niet op.

Zou het het een idee zijn om een Poll op te zetten? Abonnees/Leden kunnen dan aangeven of zij interesse hebben om tegen betaling van b.v.  € 5,- p.mnd. Spotify Family af te nemen.

Bij voldoende animo zou KPN hier misschien iets mee kunnen.

Ben benieuwd. 

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag ,

Op dit moment zijn er nog geen plannen om Spotify Family aan te bieden. Je laatste zin klopt helemaal; we houden, onder andere online, bij waar vraag naar is. Als blijkt dat er een grote wens is voor Spotify Family gaan we zeker onderzoeken wat de haalbaarheid hiervan is. Ik geef jouw melding in ieder geval door. Bedankt voor het meedenken!

Joran schreef op 21 apr '15 om 18:02u

Dag ,

Op dit moment zijn er nog geen plannen om Spotify Family aan te bieden. Je laatste zin klopt helemaal; we houden, onder andere online, bij waar vraag naar is. Als blijkt dat er een grote wens is voor Spotify Family gaan we zeker onderzoeken wat de haalbaarheid hiervan is. Ik geef jouw melding in ieder geval door. Bedankt voor het meedenken!

Nou, bij dezen dan nog een verzoek/wens om Spotify Family aan te bieden voor KPN compleet klanten ;)

Ik heb KPN compleet aangevraagd en gaat per volgende week in. ik heb een vraag over het spotify abonnement dat erbij zit. Ik heb op dit moment een Spotify Family waar ik 14,99 voor betaal. Hoe wordt dit dadelijk verwerkt? Krijg ik 9,99 korting (waarde van een individueel abonnement)? Of moet ik het opzeggen, krijg ik van jullie een individuele en moet mijn partner er zelf een afsluiten? Als dit niet zo werkt, dan verneem ik graag hoe dit gaat. Want mede op basis van het gratis spotify heb ik gekozen voor KPN. En vanwege de tweede box voor 2e TV standaard. Als dit nu niet kan, valt dit erg tegen. Ik hoor graag hoe dit volgende week gaat werken. Dank voor het antwoord. Wellicht hebben anderen ervaringen hiermee.

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , welkom op het forum. Wat leuk dat we je als klant kunnen verwelkomen! Helaas bieden we bij KPN geen Spotify Family aan. Je krijgt bij jouw KPN abonnement een activatiecode voor Spotify Premium. Je kunt daarmee een nieuw Spotify account aanmaken, of een bestaand account koppelen. 

Uit je verhaal maak ik op dat je momenteel 2 accounts hebt via Spotify Family. Als je Spotify Family opzegt, worden beide accounts teruggezet naar Free. Vervolgens kun je 1 account met de activatiecode die je van ons krijgt gratis upgraden naar Premium. Het andere account kun je eventueel via Spotify zelf weer omzetten naar Premium. Dan betaal je voor dat account maandelijks € 9,99. 

Beste Justin,

Bedankt voor je antwoord, dat ga ik doen, dan zijn we inderdaad 5 euro goedkoper uit. Mooi! Wel jammer dat we het Family Abonnement niet kunnen houden. Was handiger geweest. Kun je dat aangeven dat ik dat als klant ook wil? Ik zag al ergens anders dat ook andere klanten dit willen.

Met groet,

Danny

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , je bent inderdaad niet de enige die graag zou zien dat KPN ook Spotify Family aanbiedt. Helaas wordt dit momenteel alleen rechtstreeks via Spotify aangeboden. Ik heb je signaal intern doorgezet 🙂 Er wordt opnieuw onderhandelt tussen Spotify en KPN, dus wie weet.. 

Reputatie 7
Badge +13

Justin_ schreef op 30 apr '16 om 17:30u

Hoi @petersdanny, je bent inderdaad niet de enige die graag zou zien dat KPN ook Spotify Family aanbiedt. Helaas wordt dit momenteel alleen rechtstreeks via Spotify aangeboden. Ik heb je signaal intern doorgezet Man Vrolijk Er wordt opnieuw onderhandelt tussen Spotify en KPN, dus wie weet.. 

er loopt nog een draat over deze onderwep Spotify Family gentroduceerd ook voor KPN?

daar heeft  het volgende bericht geplaatst.

Spotify Family is een dienst die Spotify zelf niet aanbied in combinatie met abonnementen die via een derde partij gaan (zoals Spotify via KPN).

Dit wordt ook aangegeven op de website van Spotify, maar kan wat lastig te vinden zijn.

Kan Spotify Family worden gebruikt in combinatie met andere abonnementen, zoals studentenkortingen, of abonnementen via een telefoonbedrijf, etc.? 

Het spijt ons, maar nee. Bij dit abonnement kunnen alleen nieuwe Premium-accounts worden gemaakt en andere kortingen kunnen niet op accounts in dit abonnement worden toegepast.

Reageer