Beantwoord

Spotify free account code verlopen?

  • 4 augustus 2013
  • 5 reacties
  • 7050 keer bekeken

Beste KPN helpdesk,

Bij mijn Glasvezel alles in een abonnement heb ik ook Spotify free. Dit werkt sinds januari dit jaar probleemloos, echter bij omzetten naar een andere telefoon werkt Spotify free niet meer. Wat kan er gedaan worden om Spotify free weer te activeren?

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,

Pieter

icon

Beste antwoord door pietervh 5 augustus 2013, 08:57

Uitstekend geholpen, mijn vraag is opgelost door de pro-actieve hulp van Stephanie.

Dank!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Pieter,

Ik ga voor je kijken hoe Spotify op je abonnement staat. Op zich hoeft het geen problemen te geven als je op een ander apparaat inlogt. Graag zoek ik dit verder voor je uit, om dit te doen heb ik je klantnaam, postcode, huisnummer nodig. Wil je deze in een privébericht sturen? Kan je ook aangeven welke gebruikersnaam en / of mailadres je gebruikt? 

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Hallo Liesbeth,

Kan je het antwoord nog een keer sturen? ik kreeg geen toegang tot deze account, ik heb je een bericht gestuurd via een andere account.

Reputatie 4
Badge +1
Ik heb je het antwoord opnieuw verzonden. Kan je laten weten of het is gelukt?

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Uitstekend geholpen, mijn vraag is opgelost door de pro-actieve hulp van Stephanie.

Dank!

Reputatie 4
Badge +1
Fijn dat het is opgelost Pieter!

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Reageer