Beantwoord

Spotify geactiveerd maar in de app staat deze nog op 'free'

  • 27 October 2019
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement geupgrade met Spotify Premium. Als ik inlog dan blijft de status van het abonnement dat ik de gratis versie gebruik. 

Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 November 2019, 10:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @snapechnie. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat deze vraag hier stelt. Wanneer je Spotify toevoegt aan het abonnement ontvang je per e-mail of sms een activatiecode. Deze activatiecode kan je invullen op deze pagina om een bestaande Spotify Free account te upgraden naar Premium of een nieuw Spotify Premium account aan te maken. Heb je deze activatiecode al ontvangen?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@snapechnie. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat deze vraag hier stelt. Wanneer je Spotify toevoegt aan het abonnement ontvang je per e-mail of sms een activatiecode. Deze activatiecode kan je invullen op deze pagina om een bestaande Spotify Free account te upgraden naar Premium of een nieuw Spotify Premium account aan te maken. Heb je deze activatiecode al ontvangen?

Helaas heb ik nog geen bericht van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat het inmiddels gelukt is om een Spotify Premium account aan te maken. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan weet je mij te vinden!

 

Reageer