Beantwoord

Spotify geeft offline aan, ik kan geen muziek luisteren?

  • 9 August 2017
  • 2 reacties
  • 59933 keer bekeken

Ineens kan ik geen gebruik meer maken van Spotify, deze geeft aan dat ik offline ben en verbinding moet gaan maken met internet, terwijl ik dat altijd ben. Help, hoe kan ik weer gebruik maken van spotify??

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 August 2017, 10:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Brenda, welkom op het forum! Wegens drukte krijg je wat later een antwoord. Ben je inmiddels weer online met Spotify?

Zo niet, en voor meelezers, wat informatie :)
Spotify geeft deze melding als hij geen verbinding kan maken met de Spotify servers. Dat kan betekenen dat je hele internetverbinding eruit ligt, of dat het een Spotify specifiek probleem is.

Soms kan het gebeuren dat het nog wel lijkt alsof je verbinding hebt met internet, maar dat er toch iets mis is. Er komt dan geen signaal binnen. In zo'n geval helpt het vaak om de wifi even uit te zetten en dan weer aan. Of de verbinding even te verbreken en daarna opnieuw te verbinden. Je maakt dan een nieuwe connectie met het wifinetwerk. Daarna heb je dan weer signaal.

Als ook je andere apparaten op dat moment geen internet hebben kan het probleem dieper liggen. Kijk dan op je Experia Box hoe de lampjes branden.

Als de rest van je apparaten en programma's wel internet hebben dan is het waarschijnlijk een Spotify specifiek probleem. Herstart in dat geval de Spotify app, dat werkt vaak.

Hi,

 

Ik heb hetzelfde probleem gehad en hier volgt mijn oplossing:

 

De app verwijderd en daarna opnieuw gedownload.

Opnieuw ingelogd en alles werkte weer.

 

Succes, Rajko