Beantwoord

Spotify geeft offline aan, ik kan geen muziek luisteren?

  • 9 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 33902 keer bekeken

Ineens kan ik geen gebruik meer maken van Spotify, deze geeft aan dat ik offline ben en verbinding moet gaan maken met internet, terwijl ik dat altijd ben. Help, hoe kan ik weer gebruik maken van spotify??

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Erik_ 14 augustus 2017, 10:34

Hoi Brenda, welkom op het forum! Wegens drukte krijg je wat later een antwoord. Ben je inmiddels weer online met Spotify?

Zo niet, en voor meelezers, wat informatie :)
Spotify geeft deze melding als hij geen verbinding kan maken met de Spotify servers. Dat kan betekenen dat je hele internetverbinding eruit ligt, of dat het een Spotify specifiek probleem is.

Soms kan het gebeuren dat het nog wel lijkt alsof je verbinding hebt met internet, maar dat er toch iets mis is. Er komt dan geen signaal binnen. In zo'n geval helpt het vaak om de wifi even uit te zetten en dan weer aan. Of de verbinding even te verbreken en daarna opnieuw te verbinden. Je maakt dan een nieuwe connectie met het wifinetwerk. Daarna heb je dan weer signaal.

Als ook je andere apparaten op dat moment geen internet hebben kan het probleem dieper liggen. Kijk dan op je Experia Box hoe de lampjes branden.

Als de rest van je apparaten en programma's wel internet hebben dan is het waarschijnlijk een Spotify specifiek probleem. Herstart in dat geval de Spotify app, dat werkt vaak.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Brenda, welkom op het forum! Wegens drukte krijg je wat later een antwoord. Ben je inmiddels weer online met Spotify?

Zo niet, en voor meelezers, wat informatie :)
Spotify geeft deze melding als hij geen verbinding kan maken met de Spotify servers. Dat kan betekenen dat je hele internetverbinding eruit ligt, of dat het een Spotify specifiek probleem is.

Soms kan het gebeuren dat het nog wel lijkt alsof je verbinding hebt met internet, maar dat er toch iets mis is. Er komt dan geen signaal binnen. In zo'n geval helpt het vaak om de wifi even uit te zetten en dan weer aan. Of de verbinding even te verbreken en daarna opnieuw te verbinden. Je maakt dan een nieuwe connectie met het wifinetwerk. Daarna heb je dan weer signaal.

Als ook je andere apparaten op dat moment geen internet hebben kan het probleem dieper liggen. Kijk dan op je Experia Box hoe de lampjes branden.

Als de rest van je apparaten en programma's wel internet hebben dan is het waarschijnlijk een Spotify specifiek probleem. Herstart in dat geval de Spotify app, dat werkt vaak.

Ik heb daar dagelijks last van.... als ik de app opnieuw installeer is het weer oke.... maar het is toch niet normaal als ik iedere keer als ik inlog eerst de app moet installeren....

Reputatie 5
Badge +6

@Martine12 Dat is zeker niet normaal! Kan je me het volgende aangeven?

 

  • Wat voor telefoon gebruik je?
  • Welke software versie heb je op je toestel?
  • Gebruik je Spotify premium/Family via KPN
  • Heb je al contact gehad met Spotify
  • Als je uitlogt en inlogt werkt het dan wel(i.p.v. de hele app te verwijderen) ?

Ik hoor graag van je!

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Martine12! Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!:wink:

Reageer