Beantwoord

Spotify gegevens echt kwijt

• 2 november 2016
  • 5 reacties
  • 190 keer bekeken

Hallo,ben echt alle gegevens kwijt van mijn spotify account. Ook niet opvraagbaar via spotify.Krijg dan de gegevens van een free abbonement.

Kunnnen jullie niet in jullie systeem wat terug vinden.

Mvg Alex
icon

Beste antwoord door Paul_ 6 november 2016, 12:48

Bedankt voor je privébericht Alex! Gebruikersnaam opgezocht en nu werkt het weer als een trein. Als er in de toekomst nog eens vragen zijn weet je ons te vinden.

Voor meer info: Veelgestelde vragen Spotify
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Ik denk dat KPN dit niet kan. Spotify zelf beheert namelijk de gegevens van spotify. Je kan het beste van Spotify contact opnemen.

KPN kan wel een premium code voor je ontkoppelen zodat je een nieuw account premium kan maken (Tenminste: Zo lang spotify premium in je abbonement zit).
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Alex, welkom op het forum. Dit is voor ons in te zien als je onze code hebt gebruikt om Premium te activeren. Ik kan dan de gebruikersnaam inzien namelijk. Daar heb ik nog wel wat gegevens voor nodig. Reageer je op mijn privébericht? Dan kijk ik het voor je na.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb nog niets van je gehoord Alex. Heb je m'n hulp nog nodig of heb je het via een andere weg opgelost?
Hoi Paul , is gelukt!! :)
Bedankt voor de snelle respons.
Sla de gegevens gelijk op !!
mvg Alex Wijdeveld
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor je privébericht Alex! Gebruikersnaam opgezocht en nu werkt het weer als een trein. Als er in de toekomst nog eens vragen zijn weet je ons te vinden.

Voor meer info: Veelgestelde vragen Spotify

Reageer