Beantwoord

Spotify gegevens kwijt - gekoppeld aan KPN alles-in-een

• 26 maart 2018
  • 7 reacties
  • 163 keer bekeken

Beste,

Ben net als velen mijn KPN Spotify Premium gegevens kwijt. Zou ook niet durven te zeggen met welk e-mail adres ik het account toen heb geactiveerd. Hoor graag wat ik hier aan kan doen!

Alvast bedankt!
Ra-mon
icon

Beste antwoord door Marcia_ 4 april 2018, 19:31

Via een privébericht laat Ramon weten dat de code inmiddels ontvangen is! Veel plezier er van!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Ra-mon, welkom! Ik kan je hier zeker verder bij helpen. Reageer je op mijn privébericht ? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +27
Volgens mijn gegevens heb je nooit je activatiecode gebruikt. Ik heb je per mail een nieuwe gestuurd, die ontvang je binnen 24 uur. Laat je nog even weten of het gelukt is?
Dat is apart, aangezien ik vorig jaar een account via KPN heb aangemaakt. Via de nieuwe activatiecode zal ik het opnieuw proberen. Ik zal laten weten of het gelukt is! Nog een vraag, op welk e-mailadres ontvang ik de code? Groet en hartelijk dank alvast. Ramon
Reputatie 7
Badge +27
Dat is inderdaad vreemd! Ik zie dat het gaat naar het @hotmail.com e-mailadres wat destijds aan je vaste diensten gekoppeld was. Dat is iets anders dan je e-mailadres waar je je KPN ID aan hebt gekoppeld. Ben je met deze informatie geholpen? Anders stuur ik je nog even een privébericht.
Tot nu toe heb ik nog geen e-mail ontvangen (mijn moeder is rekeninghouder). Heb in haar inbox gekeken maar zie niets. Is er een mogelijkheid aan te geven welk hotmail.com adres jullie in het systeem hebben staan?
Reputatie 7
Badge +27
Yes, ik stuur je een privéberichtje!
Reputatie 7
Badge +27
Via een privébericht laat Ramon weten dat de code inmiddels ontvangen is! Veel plezier er van!

Reageer