Beantwoord

Spotify gehackt en alles kwijt

• 31 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 1235 keer bekeken

Vanochtend was ik muziek aan het afspelen via mijn spotify premium account. Opeens werd mijn spotify overgenomen door een voor mij onbekend apparaat. Alle afspeellijsten waren veranderd en ook mijn eigen muziek. Ik heb uitgelogd omdat ik deze gebruiker niet weg kreeg, via internet mijn wachtwoord veranderd en opnieuw ingelogd. Nu ben ik alles kwijt, mijn afspeellijsten, eigen muziek en ik heb geen premium account meer. Als ik op mijn kpn kijk staat deze ook niet meer ? Terwijl ik tot augustus 2018 een kpn compleet abonnement heb waar dit altijd bij in zat.

Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Cheeynn 3 november 2017, 06:51

Bedankt voor je reactie Erwin. Ik heb in ze tussen tijd al contact gehad met spotify en KPN. Ik heb me account terug en me premium is weet geactiveerd! Wachtwoord via de website van spotify kunnen veranderen. Waarna je op elk apparaat kan uitloggen.

Het gaat nu alweer twee dagen goed gelukkig. 😄
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ai, wat een narigheid, Cheeynn!

Goed dat je daarna direct je wachtwoord veranderde. Kan dit nog een 'geintje' zijn van mensen die je gegevens kennen? Of had je misschien een wachtwoord dat makkelijk te raden was?
Ik ben bang, als het iemand écht gelukt is om tijdelijk je account te beheren, dat je alles kwijt bent. Deelde jij je playlist publiekelijk? Zo ja, is dat nog terug te vinden?

Ik vrees het ergste. Ik wil je met klem verzoeken om een 'moeilijk' wachtwoord op je account te zetten.
Bedankt voor je reactie Erwin. Ik heb in ze tussen tijd al contact gehad met spotify en KPN. Ik heb me account terug en me premium is weet geactiveerd! Wachtwoord via de website van spotify kunnen veranderen. Waarna je op elk apparaat kan uitloggen.

Het gaat nu alweer twee dagen goed gelukkig. 😄

Reageer