Beantwoord

Spotify gratis bij KPN compleet?

• 24 augustus 2017
  • 209 reacties
  • 90973 keer bekeken

Klopt het dat ik spotify gratis kan gebruiken bij mijn KPN Compleet abonnement en dat ik hier ooit een code voor heb ontvangen?
Deze heb ik namelijk niet meer een zou ik dan graag opnieuw aanvragen.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PeterG 24 augustus 2017, 11:40

Ik neem aan dat je voor thuis een Alles in 1 Standaard (of Premium) abonnement hebt met Spotify inbegrepen. (das dan overigens niet helemaal gratis hoor)
Via een KPN moderator kan je een nieuwe activatiecode ontvangen. Het is dus even geduld tot zij aan dit topic toe zijn. Wachttijd momenteel tot 72 uur.

Zolang je je Alles in 1 houdt blijft Spotify inbegrepen. Alleen bij de nieuwe abonnementen is het alleen los afneembaar.

*Admin: Spotify Premium is geen onderdeel van KPN Compleet. Wil je weten of je wel of niet in aanmerking komt voor een Spotify Premium-account via ons? Lees dit topic of stel er je vraag.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

209 reacties

Inmiddels ben ik er achter dat ik toen wel een gratis code gekregen heb maar als je er toen geen gebruik van hebt gemaakt, dat nu ook niet meer kan.
Eigenlijk een beetje krom, ik ben al jaren trouwe klant en heb alles, maar dan ook alles van KPN.
En alleen omdat ik toen nog niet goed begreep wat ik allemaal met spotify kon en de gratis code toen niet gebruikt heb kan ik deze nu niet meer gebruiken?
Inmiddels moet ik 7,50 per maand extra gaan betalen wil ik mijn account activeren.
Dat ga ik dus niet doen ?.
Betaal al genoeg maandelijks aan KPN.

Ik hoop dat iemand nog een oplossing weet hiervoor.
Reputatie 7
Ik neem aan dat je voor thuis een Alles in 1 Standaard (of Premium) abonnement hebt met Spotify inbegrepen. (das dan overigens niet helemaal gratis hoor)
Via een KPN moderator kan je een nieuwe activatiecode ontvangen. Het is dus even geduld tot zij aan dit topic toe zijn. Wachttijd momenteel tot 72 uur.

Zolang je je Alles in 1 houdt blijft Spotify inbegrepen. Alleen bij de nieuwe abonnementen is het alleen los afneembaar.

*Admin: Spotify Premium is geen onderdeel van KPN Compleet. Wil je weten of je wel of niet in aanmerking komt voor een Spotify Premium-account via ons? Lees dit topic of stel er je vraag.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @JannyTwente, wat Peter aangeeft klopt precies 🙂 Als Spotify Premium bij je abonnement inbegrepen is kan ik ervoor zorgen dat je een nieuwe activatiecode ontvangt! Stuur je een reactie op m'n privébericht ? Dan help ik je verder!
Ik heb kpn compleet en altijd gebruik gemaakt van de gratis spotify accout. Maar als ik nu inlog geeft hij aan dat ik geen premium account meer heb en dat ik 10 euro per maand moet gaan betalen.
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Striptang! Ik denk dat dit te maken heeft met de verlenging van het mobiele abonnement. Voorheen zat Spotify Premium inbegrepen bij het Zorgeloos abonnement. Sinds 1 juni is dit bij nieuwe abonnementen niet meer het geval (zie ook Nieuwe mobiele abonnementen per 1 juni en wijzigingen EU gebruik).

Je hebt wel een Alles-in-1 Standaard abonnement waar Spotify ook bij zit inbegrepen. Ik zie dat daar geen Spotify account aan is gekoppeld, dus die code komt jouw kant op. Binnen 24 uur ontvang je een nieuwe activatiecode per mail. De activatiecode kun je op deze pagina koppelen aan je Spotify account: Activeer jouw Spotify Premium van KPN
Bedankt voor de snelle reactie. Ik zie de code wel veschijnen.
Hallo, ik heb een alles in 1 - premium abonnement, maar ineens heb ik alleen nog spotify free ipv spotify premium?
Gtoetjes Jolanda
Reputatie 7
Badge +24
Hey @Jolok73, welkom! Ik heb gelijk voor je gekeken en ik zie nog wel gewoon een Premium account staan. Ik vermoed dat je met het verkeerde account staat ingelogd. Zou je eens uit willen loggen, en dan opnieuw inloggen met de gebruikersnaam die ik je zo stuur via een privébericht. Dan moet het goed komen. 🙂
Hallo, ik heb zelf ook een alles in één abonnement en een paar mobiele abonnementen maar kan nergens vinden of ik dan ook gratis gebruik kan maken van Spotify.

Groetjes Jos
Goedemiddag, ik heb net als mijn voorganger een alles in één abonnement en één mobiel abonnement maar kan Spotify ook nergens vinden.
Kunnen jullie even checken of dit klopt?

Groeten,
Rudi
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Jos en Rudi, welkom op het forum! Ik heb jullie gegevens erbij gepakt en zie dat jullie beiden een Alles-in-1 Instap pakket hebben. Daar zit Spotify Premium niet bij inbegrepen.

Wat betreft de mobiele abonnementen, Spotify Premium zat gratis inbegrepen bij het Zorgeloos Premium abonnement. Bij de andere mobiele abonnementen is Spotify voor € 8,99 per maand toe te voegen aan het abonnement.
Goedendag!
Ik heb hetzelfde probleem!
Bij mijn KPN Compleet abonnement zit ook een Spotify account inbegrepen, maar ik heb hier geen activatiecode voor!
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Reputatie 7
Badge +22
hoi Eva, welkom op het forum! Ik zoek graag voor je uit hoe dit precies zit. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag.
hoi Eva, welkom op het forum! Ik zoek graag voor je uit hoe dit precies zit. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag.

Zou u mij ook kunnen helpen met het uitzoeken? Ik denk namelijk dat ik hetzelfde probleem heb wat Joran eerder zei, dat de code is vervallen sinds 1 juni.

Bij voorbaat hartelijk dank!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Cardozz, welkom op het forum! Ik zoek dit graag voor je uit. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik aan de slag.
goede middag,
zelf een mobielabonnement via KPN en thuis TV en internet via Telfort, Wat zijn hierin de opties voor spotify premium?

mvgr.
Reputatie 7
Voor Spotify via je KPN mobiel:
https://www.kpn.com/spotify.htm
Het is niet gratis, maar € 8,99 p/m. Voor het gebruik van Spotify zit er 1500 MB (p/m) bij; dit is uitsluitend voor Spotify.

Telfort biedt geen Spotify aan (ik kan het op hun site i.i.g. niet vinden).
Dit aanbieden past niet in het profiel als budgetaanbieder.
Hoi,
Ik heb zo'n 2 jaar geleden gratis spotify premium gekregen bij aansluiting van alles in 1 standaard abonnement. Vandaag loopt dit abonnement af: loopt daarmee ook automatisch het spotify premium abonnement af?
Gr Char
Hoi,

Ik heb al een aantal jaar KPN compleet. Ik begreep van een kennis dat ik al die tijd al gratis gebruik kon maken van Spotify premium. Nooit geweten, maar hoe kan ik dit activeren, want via mijn account kan ik alleen maar een maandelijks abonnement van € 8,99 per maand afsluiten.

Klopt het dat wij spotify gewoon gratis bij al onze kpn producten horen te krijgen?

Groetjes, Sylvana.
Beste,
Al bijna 2 jaar hebben wij naast onze mobiele abonnement ook kpn alles in 1. Al die tijd gebruik gemaakt van Spotify Premium en sinds nu ineens kan dit niet meer? Hoe dit dit ..
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Char12345, SylvanavdB en Medevos, welkom op het forum!

Wat bedoel je precies met het aflopen van je abonnement, Char? Heb je jouw Alles-in-1 pakket opgezegd? Dan wordt jouw Spotify Premium abonnement inderdaad teruggezet naar Free.

@Sylvana, ik zie dat jij een Alles-in-1 Instap pakket hebt. Daar zit Spotify Premium helaas niet gratis bij inbegrepen. Spotify zat alleen bij Alles-in-1 Standaard en Alles-in-1 Premium inbegrepen.

@Medevos, bij jouw Alles-in-1 Standaard pakket zit Spotify Premium inderdaad gratis inbegrepen. Volgens mijn systemen is er bij dit abonnement sinds 14 april 2016 een Spotify Premium account actief. Deze is toen aangemaakt via Facebook. Ben je momenteel wel met die gegevens ingelogd op Spotify?
Goeie avond

Mijn ouders hebben kpn compleet en alles in 1 stap hebben zij nu wel of geen recht gratis sportify

Vr. Gr. Anja
Reputatie 7
Badge +10
Goeie avond

Mijn ouders hebben kpn compleet en alles in 1 stap hebben zij nu wel of geen recht gratis sportify

Vr. Gr. Anja

Bij Alles in 1 instap is Spotify Premium niet inbegrepen. Het is ook geen onderdeel van KPN Compleet.
Wie kan ik een bericht sturen voor de activatie code?
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @A3E, dat mag aan mij! Reageer op mijn privébericht en ik ga voor je aan de slag.