Beantwoord

Spotify gratis bij KPN compleet?

• 24 augustus 2017
  • 209 reacties
  • 95839 keer bekeken

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

209 reacties

Een aantal maanden geleden had ik nog gratis spotify. Ik heb alles via KPN, maar door een upgrade van mijn abo heb ik geen spotify meer. Snappen jullie het nog? Ziggo misschien toch beter??
Vind persoonlijk dat ze voor hun vaste klanten meer mogen doen. Dat compleet heeft bijna iedere provider wel. Als nw iets afsluit krijg je 3mnd korting, neem je meer af dan 6mnd korting.
Nu wordt alles stilzwijgend verlengd naar iets echt cadeau krijgen.
Vroeger zat het bij je tv abo Spotify. Was echt een goede deal. Maar waarom alles wat goed is behouden. Was een mooi onderscheid wat betreft de andere providers. Kpn doet us iets voor de vaste klant
Reputatie 7
Badge +17
@Teun100, @Ikk5 Tegenwoordig is Spotify Premium altijd een extra optie dat je kan toevoegen aan een mobiel of Internet+TV abonnement. Klanten die niet verlengen behouden het abonnement en daarbij ook Spotify Premium.
Dus jullie doen mij een verlengaanbod, maar geven niet aan dat als ik verleng ik mijn gratis spotify kwijt ben. Lekkere service...,
@teun idd..... Het is te bizar voor woorden...
@teun idd..... Het is te bizar voor woorden...

Waarom wordt hier niet meer op gereageerd KPN?
Reputatie 7
Badge +17
Vanaf 1 juli 2017 hebben we nieuwe abonnementen waar Spotify Premium niet meer bij inbegrepen zit. Spotify Premium bij de oude abonnementen zat inbegrepen in de prijs. Er is gekozen vanuit KPN om Spotify Premium niet meer gratis aan te bieden. Dit had verteld moeten worden tijdens het verlengen van het abonnement. Ik had het graag anders gezien maar hier kan ik op dit moment helaas niks anders van maken.
Ok, dus KPN doet iets niet goed bij iemand die al jaren klant is, en de reactie is: “onze fout, maar ik kan er niks anders van maken”.....

Graag zou ik zien dat er iemand van KPN contact hierover met mij opneemt.
Reputatie 7
Badge +17
Als je het hier niet mee eens bent kan je het beste onze klachtenformulier invullen, dit kan op verschillende manieren. Deze klacht komt dan terecht bij de juiste afdeling en zij zullen dan contact met jou opnemen.