Beantwoord

Spotify gratis bij KPN Compleet?

Inmiddels heb ik KPN compleet geactiveerd op een Internet en Tv met telefoon abbo en een zorgeloost instap abbi, maar kan nog nergens de code voor spotify terugvinden. ook het ovragen geeft een foutmelding.

wat doe ik verkeerd, of heb ik er geen recht op?
icon

Beste antwoord door Cindy_ 8 juni 2018, 11:02

Hoi Vokail, welkom op het forum!

Bij KPN Compleet ontvang je geen gratis Spotify. Je kunt gebruik maken van Spotify Premium voor 8,99 euro per maand, wat goedkoper is dan via Spotify zelf. Dat scheelt toch mooi weer 🙂. Dit kun je aanzetten via MijnKPN. Als je nog verdere vragen hebt, dan beantwoord ik die graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Hoi Vokail, welkom op het forum!

Bij KPN Compleet ontvang je geen gratis Spotify. Je kunt gebruik maken van Spotify Premium voor 8,99 euro per maand, wat goedkoper is dan via Spotify zelf. Dat scheelt toch mooi weer 🙂. Dit kun je aanzetten via MijnKPN. Als je nog verdere vragen hebt, dan beantwoord ik die graag!
Hi Cindy,

Volgens mij heb ik met mij abbonomenten recht op spotify vandaar de vraag. Kun je mij verder duidelijkheid geven?
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Vokail, bij het Zorgeloos Instap abonnement en het Internet+TV abonnement zit Spotify niet inbegrepen. Alleen bij oudere Alles-in-1 Standaard/Premium abonnementen en Zorgeloos Premium. Beide abonnementen worden sinds ruim een jaar niet meer geleverd. Ik moet je wat dat betreft teleurstellen.
Reputatie 7
Badge +12
Hoi Vokail, ik zie dat je niet meer terug bent gekomen op dit topic. Je hebt nog geen Spotify bij je abonnement. Je kunt Spotify Premium toevoegen voor € 8,99 p/mnd aan je mobiele abonnement en/of Internet en TV pakket van KPN. Je kunt dat met je MijnKPN account aanvragen. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag 🙂

Reageer