Beantwoord

Spotify gratis bij KPN TV+Internet + Mobiel?

  • 24 March 2019
  • 19 reacties
  • 23367 keer bekeken

Beste KPN,

Wij hebben 4 mobiele abonnementen en volgende maand ook KPN TV + Internet.
Nu zouden we ook graag gebruik willen maken van Spotify en hebben begrepen dat dit gratis is.

Graag ontvang ik een code om de Spotify Family gratis te ontvangen.


Hoor graag hoe ik dit kan regelen.
icon

Beste antwoord door wjb 24 March 2019, 12:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Waar heb je het gelezen dat Spotify Family gratis zou zijn?
wjb dat heb ik van meerdere klanten vernomen.
Reputatie 6
Badge +7
"Vroeger" was dat gratis bij diverse abonnementen maar nu al langer niet meer.

Dus meerdere klanten hebben je foutief geïnformeerd helaas.
Reputatie 7
Sinds 1 juni 2017 biedt KPN Spotify niet meer "gratis" aan.
Spotify Premium kost €8,99 per maand en Spotify Family kost €13,99 per maand.
Alleen bij sommige oude abonnementen is Spotify Premium nog inbegrepen in de abonnementsprijs ("gratis").

Zie ook https://www.kpn.com/spotify.htm

En hoe stel ik het in als het nog wel in je abonnement hoort? Is het dan voor één account of kunnen er 2 mailadressen gebruik van maken? Ik gebruik het dus al jaren gratis (hiep hoi) maar nu wil ik het ook voor de ander instellen.

Reputatie 7
Badge +24

En hoe stel ik het in als het nog wel in je abonnement hoort? Is het dan voor één account of kunnen er 2 mailadressen gebruik van maken? Ik gebruik het dus al jaren gratis (hiep hoi) maar nu wil ik het ook voor de ander instellen.

Dat kan niet. Wat u dan volgens mij nodig hebt is Spotify Family. En dat is een ander duurder Spotify pakket dan wat u nu "gratis" in uw KPN abonnement heeft zitten. 

U zult uw KPN abonnement moeten verlengen naar hussel, dan kunt u wel voor Spotify Family kiezen.

Reputatie 7

Met het Spotify Premium account kan je ook op meerdere apparaten Spotify gebruiken echter maar op één tegelijkertijd online en daarnaast op drie offline.

Badge

hallo,

al jaaaren klant bij kpn en ook compleet,eind van de maand kan ik mijn gsm abbo verlengen.

maar als ik het goed begrijp is spotify niet meer gratis in het pakket?

compleet heet nu hussel,als ik alle voordelen wat ik had bij hussel ga nemen ben ik meer dan 30 euro p/mnd duurder uit.

graag een uitleg hoe dit mogenlijk is,een vaste klant zou juist goedkoper uit moeten zijn.

 

Reputatie 7
Badge +24

graag een uitleg hoe dit mogenlijk is,een vaste klant zou juist goedkoper uit moeten zijn.

Dat ben je ook. Als je niet verlengt ben je 30 euro goedkoper uit dan een nieuwe klant.

Ik heb ook een oud alles-in-1 abonnement en vraag me af óf het nog mogelijk is om gratis Spotify te krijgen en aan welke voorwaarden je dan moet voldoen. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb ook een oud alles-in-1 abonnement en vraag me af óf het nog mogelijk is om gratis Spotify te krijgen en aan welke voorwaarden je dan moet voldoen. 

Welk Alles-in-1 abonnement heeft u? Ik heb het goedkoopste, van 54 euro, daar zit het niet bij.

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb ook een oud alles-in-1 abonnement en vraag me af óf het nog mogelijk is om gratis Spotify te krijgen en aan welke voorwaarden je dan moet voldoen. 

Het zat alleen inbegrepen bij het ‘Alles-in-1 (Thuis) Standaard’ en ‘Alles-in-1 (Thuis) Premium’.

Reputatie 1

Hallo,

 

Ik gebruik nu gratis spotify maar met reclames er tussen door, erg vervelend. Daar ik een oud abonnement heb met gratis Premium Spotify, wil ik daar ook graag gebruik van maken. Nu wil het zijn dat ik mijn inloggegevens (gebruikersnaam EN wachtwoord) niet meer weet en kan ik ook niet meer inloggen. Is het mogelijk om dat te herstellen? Ik heb hier al 2 keer over gebeld en er wordt gezegd dat ik een activatiecode krijg toegestuurd. Ik heb nog steeds niets ontvangen. (Eergisteren aangevraagd). 

Reputatie 7
Badge +24

Misschien word deze naar een ander email adres gestuurd dan daar u hem op verwacht...

Wat kost het extra om het gratis Spotify premium pakket om te zetten naar family? Hebben premium nu gratis vanuit de oude constructie zeg maar!!!

Reputatie 7
Badge +24

U zult eerst het abonnement aan moeten passen naar Hussel. Daarbij is Spotify niet meer gratis en betaald u net zoveel als dat u rechtstreeks bij Spotify betaald.

Maar ben ik dan niet de bestaande playlist kwijt?

Reputatie 7
Badge +25

Maar ben ik dan niet de bestaande playlist kwijt?

Nee, het Spotifyaccount blijft gewoon bestaan.

Telefonisch contact gehad met de klantenservice over de verdwijning van Spotify premium. Volgens de medewerkster staat in mijn gegevens nergens vermeld dat ik gebruik kon maken van Spotify.

Ik heb het contract en gegevensoverzicht opgezocht, wat afgesloten is op 28 januari 2017. Dit is dus voor juni 2017 waarin er bij KPN eea is gewijzigd in pakketten.

Het betreft Alles in 1 Premium. Hierin wordt expliciet bij de producten vermeld: Spotify Premium -gratis. 

Na ontvangst via KPN van de activeringscode heb ik tot kort geleden altijd gebruik kunnen maken van Spotify Premium.

Via mail (van Spotify) krijg ik de laatste weken steeds een verzoek om terug te keren als Premium ipv de huidige Free-status. Er is dus recent iets gewijzigd. Ik heb nog steeds hetzelfde Alles in 1 Premium contract en ben niet op de hoogte gesteld over wijzigingen.

Kunt u mij laten weten wat er speelt.Â