Beantwoord

Spotify gratis maar nu niet meer

  • 18 June 2019
  • 19 reacties
  • 1078 keer bekeken

Reputatie 1
Op mijn meest recente maandafschrift (juni) staat enerzijds dat ik spotify premium gratis heb maar anderzijds wordt wr wel 8.99 afgeschreven. Hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 19 June 2019, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 1
Op mijn meest recente maandafschrift (juni) staat enerzijds dat ik spotify premium gratis heb maar anderzijds wordt er wel 8.99 afgeschreven. Hoe zit dat?
Reputatie 7
Welk abonnement heb je?
Sinds wanneer wordt er €8,99 in rekening gebracht voor Spotify premium?
Reputatie 1
Kpn compleet. En per 11-6 een update omdat ze me bij kpn als klant willen houden. Dwz een korting op eerste 6 maanden nieuwe contract. (Deze staat echter nog steeds met einddatum 2017 vermeld) mijn gratis spotify zou behouden blijven maar is nu dus kennelijk sinfs 11-6 een betaalde versie? Daar had ik niet om gevraagd. Ik wilde juist bezuinigen omdat kpn de tarieven steeds naar boven toe bijsteld
Reputatie 7
KPN Compleet is geen abonnementsvorm.
Had je toevallig "Alles in 1 Standaard" en nu "Internet en TV"?
Reputatie 1
KPN Compleet is geen abonnementsvorm.
Had je toevallig "Alles in 1 Standaard" en nu "Internet en TV"?

Ja dat zal het zijn. Op de een of andere manier is bellen ook verdwenen maar betaal er nu 1 euro voor ipv gratis .
Reputatie 1
Maar jullie bij kpn hebben toch mijn gegevens als klant? Kun je daar niet in kijken?
Reputatie 7
Dan kan ik je vertellen dat je nu ongeveer hetzelfde betaalt als wat je vanaf 1 juni betaald zou hebben voor jouw oude "Alles in 1 Standaard" abonnement.
Leg de factuur voor mei maar eens naast die van juni en tel daar €3,50 bij op.
Het verschil met de prijs voor juni is iets van een halve Euro klopt dat?

Maar jullie bij kpn hebben toch mijn gegevens als klant? Kun je daar niet in kijken?
Als jij ze ingevuld hebt in jouw forum profiel dan kunnen medewerkers van KPN die gegevens zien. Ik ben echter, net als jij, gewoon klant van KPN en lid van dit forum.
Reputatie 1
Nee zoals ik al schreef heb nu vernieuwing van oud contract maar dan met korting gedurende eerste 6 maanden. Dus verschil is flink groter.
Reputatie 7
Nee zoals ik al schreef heb nu vernieuwing van oud contract maar dan met korting gedurende eerste 6 maanden. Dus verschil is flink groter.
Kijk naar het verschil exclusief die korting voor de eerste zes maanden.

Ook ik heb mijn "Alles in 1 Standaard" abonnement laten omzetten naar een "Internet en TV" abonnement.
Voor het oude Alles-in-1 Standaard abonnement zou je per 1 juni €72,- per maand gaan betalen.
Voor het nieuwe Internet en TV abonnement (€62,50) met vaste telefonie (€1,-) en Spotify Premium (€8,99) betaal je zonder korting €72,49.
Dat ontloopt elkaar dus bijna niets.



Maar door die korting ben je voorlopig even een stuk goedkoper uit.

Je kunt overigens de optie voor Spotify Premium elk moment stoppen waardoor je dus nog €8,99 per maand minder kwijt zult zijn.
Reputatie 1
6 maanden 40.44 en daarna weer 62.50 ja . ipv 72 jammer dat je die capriolen moet uithalen om het abo beetje betaalbaar te houden en niet over te moeten stappen naar bijv. Een t-mobile.
Reputatie 7
Badge +25
Hoi Kees. Is alles inmiddels duidelijk qua kosten, abonnementsvorm en dergelijke? Als ik nog wat voor je moet uitzoeken laat het vooral weten.
Reputatie 1
Einddatum contract 30-5-2017 klopt niet meer.

Reputatie 1
Hier rekening.
Spotify staat aangemerkt als gratis.
Toch wordt er 8.99 in rekening gebracht.

Reputatie 7
Badge +25
Ik zie het. Heb je daar nog een vraag over?

Deze factuur is een gebroken factuur. Je gaat over van het ene, naar het andere pakket. Je hebt dus nog een gedeelte van het oude pakket (waar Spotify zat inbegrepen/"gratis" was), en het nieuwe pakket (waar Spotify apart wordt berekend). Vandaar de "gratis" en toch ook kosten.

Reputatie 1
Ok duidelijk bedankt.
Reputatie 1
Vraag niet meer relevant dus verwijderd ivm afzeggen spotify
Er klopt helemaal niets van jullie werkwijze. Het is gewoon schandalig hoe jullie van een gratis dienst een betaald product hebben gemaakt. En nog steeds staat er op mijn factuur spotify gratis!!!. KPN heeft nooit gecommuniceerd dat mijn alles in 1 pakket met gratis spotify niet meer bestaat en ik een ander pakket heb gekregen waar ik 10 euro meer voor betaal (inflatie!!) en dan nog steeds beweerd dat ik gratis spotify heb.

En waarom kan ik mijn pakket van 72 euro en gratis spotify nergens vinden op de website?

Gewoon schandalig hoe jullie met vaste klanten omgaan. Communicatie zou jullie hoofdtaak zijn ! alleen niet naar jullie klanten.

Jullie zouden alle klanten met dit pakket met terugwerkende kracht moeten compenseren en ze dan een duidelijke keuze geven over welk pakket ze willen!

Ik heb zojuist het Spotify premium apk installatiepakket gebruikt, maar ik ben er niet bekend mee

Reputatie 7

Heb je deze uit de Play store gedownload of vanaf een andere locatie?