Spotify hoezo

  • 17 juli 2012
  • 6 reacties
  • 11907 keer bekeken

Hallo mensen

Ik ben al vanaf begin mei bezig om een inlog code te krijgen.

na 5 keer bellen zou de aanvraag naar een andere afdeling gaan en zou het binnen veertien dagen geregeld zijn.

Nu drie weken verder weer niets op de deurmat.

Ik ga maar weer eens bellen hoe het er mee zit.

Mischien worden er mensen een keer wakker en komt het toch nog goed.

Rob


6 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste Robo4559,

Vervelend te moeten lezen dat het zo lang duurt voordat u uw Spotify activeringscode ontvangt. Heeft u in een privébericht uw postcode, huisnummer en telefoonnummer? Dan pak ik het voor u op.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Nog geen bericht van Jeroen.

Terwijl ik mijn gegevens heb doorgestuurd.

Moet denk ik weer twee weken wachten.

Rob

Reputatie 5
Badge +7
Beste Robo4559,

Ik heb u gisteren om 12.03u een privébericht gestuurd met verdere uitleg.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Heb je mail denk ik niet ontvangen of het moet de mail geweest zijn waar ik mijn gegevens door moest geven.

Rob

Reputatie 5
Badge +7
Beste Robo4559,

Ik had daar ook al op gereageerd, wellicht dat er iets is misgegaan. Maar ik had u geantwoord met de oplossing dat u voor 28 juli de brief met de activatiecode voor Spotify zult ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Hallo Jeroen

Je had in je antwoord beloofd dat er voor 28 juli een code in de bus zou vallen.

Of er is iets met de aanvraag of met de post gebeurd maar ik heb nog steeds niets binnen.

Langzamerhand ga ik de moet een beetje opgeven dat ik toch nog een code krijg.

Kun je me uitleggen waarom ik vanaf begin Mei voor de zoveelste keer moet aan kloppen om toch nog

een code te krijgen of is dit niet meer uit te leggen door de KPN.

Hoor graag van je wat er nu weer mis ie gegaan.

Groet Rob

Reageer